امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 360472 |
تاریخ انتشار : 05 خرداد 1399 - 4:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همیشه دود اختلافات سیاسی به چشم مردم رفته است و آتچه که امروز باید در اولویت کشور و دغدغه احزاب باشد، بحث معیشت مردم و مسئله اشتغال است. شهاب الدین بیمقدار در گفت و گو با صلح خبر، با […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همیشه دود اختلافات سیاسی به چشم مردم رفته است و آتچه که امروز باید در اولویت کشور و دغدغه احزاب باشد، بحث معیشت مردم و مسئله اشتغال است.

شهاب الدین بیمقدار در گفت و گو با صلح خبر، با اشاره به اولویت‌های کشور در شرایط کنونی و نقش احزاب و جریان های سیاسی، گفت: متاسفانه ما در ایران به جای داشتن چندین حزب قوی دارای حزبک‌هایی هستیم که چندین نفر دور هم جمع شده و یک حزب تشکیل می دهند که توانایی انجام کارهای مهم و برداشتن گام های بلند ندارند.

وی در ادامه اظهار کرد: برای برون رفت از مشکلات کشور باید چند حزب قوی در کشور تشکیل شده که تکیه آن بر مردم باشد. آن گاه می توانند راه های درستی برای حل مشکلات کشور تبیین کنند. حزب‌ها نباید با تکیه بر قدرت شکل بگیرند بلکه باید همراه مردم بوده و دغدغه مردم را در سر داشته باشند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حزب هایی که در آستانه انتخابات پا گرفته و صرفا به دنبال تزریق افرادی به قدرت هستند آفت به شمار می روند. ما باید احزابی داشته باشیم که قوی کار کنند و در آستانه انتخابات افراد مخلص، پیگیر و کار بلد خود را معرفی کرده و از آنان حمایت کنند. دغدغه احزاب باید حل مشکلات مردم باشد. دموکراسی در کشور پانمی‌گیرد مگر آنکه احزاب قوی در کشور شکل بگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: همیشه دود اختلافات سیاسی به چشم مردم رفته است. یکدست بودن کشور نیز در هیچ کجای دنیا امکان پذیر نیست. از نظر بنده اصلی‌ترین اولویت کشور و دغدغه احزاب باید معیشت مردم و مسئله اشتغال باشد. به افرادی که در تکاپوی نشستن بر صندلی ریاست و هیئت رئیسه مجلس یازدهم هستند توصیه می کنم همانند مجلس دهم که سه فراکسیون دغدغه مردم را در سر داشتند، مشکلات مردم را در اولویت قرار داده و وفاق ملی و تعامل با جهان توجه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید