امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 362125 |
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1399 - 17:43 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر صلح خبر/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوختن و از بین رفتن بیش از ۱۵۰ هکتار مرازع گندم این شهرستان خبر داد. «هادی فتاحی اصل» در گفت و گو با خبرنگار صلح خبر افزود: ساعت ۱۳ روز دوشنبه، ۱۲ خرداد ماه طی یک […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

صلح خبر/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوختن و از بین رفتن بیش از ۱۵۰ هکتار مرازع گندم این شهرستان خبر داد.

«هادی فتاحی اصل» در گفت و گو با خبرنگار صلح خبر افزود: ساعت ۱۳ روز دوشنبه، ۱۲ خرداد ماه طی یک فقره آتش سوزی بی شاز ۱۵۰ هکتار از مزارع گندم این شهرستان در آتش سوخت.

وی اظهارکرد: این آتش سوزی با همکاری و کمک نیروهای مردمی، سپاه، بسیج، انتظامی و نیروهای ادارات شهرستان ساعت ۱۶ مهار و خاموش شد.

فرماندار شهرستان چرام با اشاره به کمبود کمباین برای برداشت مزارع کشاورزان در شهرستان خاطرنشان کرد: مزارع گندم شهرستان اماده برداشت هستند اما بعلت کمبود کمیاین اتش سوزی در کمین آنهاست.

فتاحی اصل تصریح کرد: هم اکنون ۱۰ دستگاه کمباین در شهرستان وجود دارد درحالی که به ۴۰ دستگاه کمباین نیاز داریم. جهادکشاورزی شهرستان و استان پیگیر مووضع هستند اما تاکنون این مشکل حل نشده است.

وی در رابطه با علت آتش سوزی ادامه داد: علت آتش سوزی عمدی بوده که عامل آتش سوزی شناسایی شده و مراحل قانونی جهت دستگیری عامل آتش سوزی از سوی دستگاه قضایی و انتظامی در حال انجام است.

فرماندار شهرستان چرام گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون سه مورد آتش سوزی در سطح شهرستان داشتیم که در کمتر از چهار ساعت کنترل و مهار شدند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید