امروز: شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 9 ذو الحجة 1445 | 2024-06-15
کد خبر: 285463 |
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1398 - 6:45 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر وزنه‌بردار تیم ملی جوانان می‌گوید، مصدومیت‌اش در روز مسابقه مانع کسب مدال در پیکارهای جهانی شده است. روح‌الله بیرالوند در گفت‌وگو با صلح خبر، در خصوص آسیب‌دیدگی‌اش حین رقابت‌های جهانی، اظهار کرد: حدود یک ماه و نیم پیش در تمرینات به آرنجم فشار آمد که خودم را رساندم اما […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

وزنه‌بردار تیم ملی جوانان می‌گوید، مصدومیت‌اش در روز مسابقه مانع کسب مدال در پیکارهای جهانی شده است.

روح‌الله بیرالوند در گفت‌وگو با صلح خبر، در خصوص آسیب‌دیدگی‌اش حین رقابت‌های جهانی، اظهار کرد: حدود یک ماه و نیم پیش در تمرینات به آرنجم فشار آمد که خودم را رساندم اما در حرکت دوم یک‌ضرب پیکارهای جهانی وزنه را بالای سر بودم که داور قبول نکرد که می‌خواستم آن را فیکس کنم اما یک لحظه وزنه به عقب رفت و آرنجم جابجا شد.

وی ادامه داد: می‌خواستم مسابقه را ادامه بدهم اما دردم به گونه‌ای بود که نتوانستم و انصراف دادم.

بیرالوند خاطرنشان کرد: در حرکت اول وزنه ۱۳۶ کیلوگرمی را بالا سر بردم و حرکت دوم ۱۴۱ و برای حرکت سوم می‌خواستم وزنه ۱۴۵ یا ۱۴۶ کیلوگرم را انتخاب کنم اما حیف شد و مصدومیت نگذاشت به مدال برسم.

این وزنه‌بردار لرستانی گفت: قبل از رقابت‌های جهانی گفته بودم که در دومین تورنمنت مهم بین‌المللی به دنبال کسب مدال دوم هستم اما مصدومیت مانع رسیدن به هدفم شد.

وی یادآور شد: طول دوره درمان بین ۴ تا ۶ هفته است که باید سریع‌تر درمانم را آغاز کنم تا به مسابقات پیش رو برسم.

بیرالوند تصریح کرد: با توجه به اینکه دهه اول مهر ماه امسال رقابت‌های جوانان آسیا را درپیش داریم، فرصت چندانی ندارم و باید با بهبودی دستم تمرین‌هایم را از سر بگیرم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید