امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 366501 |
تاریخ انتشار : 05 تیر 1399 - 18:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر باشگاه استقلال در اعتراض به عملکرد داور این تیم در بازی مقابل فولاد بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش صلح خبر در چارچوب بازی معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، روز گذشته تیم‌های فولاد و استقلال به مصاف هم رفتند که عملکرد پر بحث سیدمهدی سیدعلی داور […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

باشگاه استقلال در اعتراض به عملکرد داور این تیم در بازی مقابل فولاد بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش صلح خبر در چارچوب بازی معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، روز گذشته تیم‌های فولاد و استقلال به مصاف هم رفتند که عملکرد پر بحث سیدمهدی سیدعلی داور این مسابقه در نتیجه نهایی بازی موثر بود.

در همین رابطه باشگاه استقلال بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بعد از حدود ۴ ماه تعطیلی مسابقات، روز گذشته میلیون‌ها علاقمند به فوتبال برای تماشای مصاف فولاد و استقلال لحظه شماری می‌کردند اما آن چه که آن‌ها از پای تصاویر بی‌کیفیت مشاهده کردند، یک داوری عصبی بود که تسلطی بر بازی نداشت و سوت‌های یک طرفه‌اش باعث برهم خوردن تعادل بازی شد.

هرچند در تصاویر تلویزیونی تصویر منجر به اخراج علی کریمی به صورت آهسته پخش نشد ولی در همان تصویر اولیه هم خطای بازیکن فولاد محرز بود و علی کریمی که به دنبال اضافه شدن به حمله استقلال بود، خواست تا دستان بازیکن فولاد را کنار بزند که با کارت قرمز سیدعلی مواجه شد. به عبارت ساده‌تر اگر داور مسابقه خطای بازیکن فولاد را می‌دید، علی کریمی اخراج نمی‌شد. در ادامه تصمیم غلط یا به تعبیر بسیاری از کارشناسان، اخراج سخت‌گیرانه کریمی را به دنبال داشت.

این اتفاقات درحالی رخ داده که مشابه صحنه‌های رخ داده برای دو بازیکن و سرمربی استقلال برای سایر تیم‌ها هیچگاه با چنین جریمه‌هایی همراه نبوده و ظاهرا استانداردهای دوگانه‌ای برای استقلال وجود دارد.

اشتباهات داوری در این فصل بارها و بارها به استقلال لطمات جبران ناپذیری زده است.

باشگاه استقلال روز شنبه در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران اعتراض جدی خود را بابت وضعیت داوری‌ها اعلام می‌کند و در صورت تداوم این اشتباهات و برخوردهای دوگانه نسبت به استقلال، از ادامه رقابت‌های لیگ برتر انصراف خواهد داد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید