امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 310864 |
تاریخ انتشار : 03 مهر 1398 - 16:41 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر جدیدترین ساخته «کانتمیر بالاگوف» که برنده بخش نوعی نگاه کن شد، نماینده سینمای روسیه در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار ۲۰۲۰ خواهد بود. به گزارش صلح خبر به نقل از هالیوود ریپورتر،‌ فیلم «Beanpole» که نماینده اسکار روسیه در اسکار ۲۰۲۰ شد روایتگر داستان دو زن است که […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

جدیدترین ساخته «کانتمیر بالاگوف» که برنده بخش نوعی نگاه کن شد، نماینده سینمای روسیه در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار ۲۰۲۰ خواهد بود.

به گزارش صلح خبر به نقل از هالیوود ریپورتر،‌ فیلم «Beanpole» که نماینده اسکار روسیه در اسکار ۲۰۲۰ شد روایتگر داستان دو زن است که پس از جنگ جهانی دوم از ارتش مرخص شده‌اند و حالا باید با تجارب آسیب‌زای دوران جنگ دست و پنجه نرم کنند. 

این فیلم امسال در بخش نوعی‌نگاه جشنواره کن حضور داشت و در نهایت جایزه بهترین کارگردانی را برای «کانتمیر بالاگوف» به ارمغان آورد و بهترین فیلم از نگاه هیات داوران فیپرشی در این بخش نام گرفت.

«Beanpole» از تاریخ ۲۰ ژوئن در سینماهای روسیه اکران شد و ۴۲۸ هزار دلار فروخت. این بیست و هفتمین فیلمی است که از زمان انحلال جماهیر شوروی در سال ۱۹۹۱ از سوی سینمای روسیه در شاخه اسکار خارجی شرکت می‌کند. این کشور در سال ۱۹۹۴ با فیلم «آفتاب سوخته» به کارگردانی «نیکیتا میخالکوف» برنده اسکار خارجی شد و شش بار دیگر نیز به جمع نامزدهای نهایی این شاخه راه یافته است. 

آخرین مهلت معرفی فیلم از سوی کشورها برای شرکت در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی جوایز اسکار، اول اکتبر ۲۰۱۹ (۱۰ مهرماه) تعیین شده است.

سینمای ارمستان با فیلم «شب بلند» ساخته «ادگار باغداساریان» و سینمای هنگ‌کنگ با فیلم «توفان سفید ۲» به کارگردانی «هرمان یائو» نیز جدیدترین کشورهایی هستند که وارد رقابت اسکار ۲۰۲۰ شدند. 

تاکنون ۸۰ کشور فیلم برگزیده خود را به آکادمی اسکار معرفی کرده‌اند. 

فهرست نامزدهای نهایی جوایز اسکار ۲۰۲۰ روز ۱۳ ژانویه (۲۳ دی‌ماه) اعلام خواهد شد و مراسم اعطای جوایز نود و دومین دوره این رویداد سینمایی در تاریخ ۹ فوریه (بامداد دوشنبه ۲۱ بهمن) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید