امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 185901 |
تاریخ انتشار : 01 مهر 1396 - 10:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر برگزاری همایش پرشور شیرخوارگان حسینی(ع) در سراسرکشور به گزارش صلح خبر؛ کیهان در صفحه اول روزنامه امروز شنبه، 1 مهر خود نوشت: برگزاری همایش پرشور شیرخوارگان حسینی(ع) در سراسرکشور     مادران در همایش شیرخوارگان حسینی(ع) فرزندشان را با قرائت نذرنامه، نذر قیام امام زمان(عج) کردند. این مراسم همچنین در حرم […]

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر

برگزاری همایش پرشور شیرخوارگان حسینی(ع) در سراسرکشور

به گزارش صلح خبر؛ کیهان در صفحه اول روزنامه امروز شنبه، 1 مهر خود نوشت: برگزاری همایش پرشور شیرخوارگان حسینی(ع) در سراسرکشور

 

برگزاری همایش پرشور شیرخوارگان حسینی(ع) در سراسرکشور

 

مادران در همایش شیرخوارگان حسینی(ع) فرزندشان را با قرائت نذرنامه، نذر قیام امام زمان(عج) کردند.

این مراسم همچنین در حرم مطهر رضوی(علیه‌السلام)، حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها)، مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت احمد بن موسی(علیه‌السلام) در شیراز، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری و حرم حضرت علی بن باقر(علیه‌السلام) در مشهد اردهال در فضای معنوی و نورانی خاصی برگزار شد.
به گزارش تسنیم، در تهران، همایش شیرخوارگان حسینی با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم، عموم مردم و مادحین اهل‌بیت(ع) و با سخنرانی حجت‌الاسلام صدیقی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم پرشور خانواده شهدای تیپ فاطمیون حضور یافتند که با استقبال خوب مردم مواجه شد. فرزندان شهدای تیپ فاطمیون هر یک پرچم‌ به دست به روی صحنه نمایش آمدند و باعث ابراز بیشتر احساسات و عواطف خانواده شهدای مدافع حرم و حضار در این مراسم شدند.

پیام مهم مادران و شیرخوارگان برای اسرائیل و تکفیری‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در این مراسم با‌اشاره به عبرت‌های قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: باید از واقعه عاشورا به عنوان یک نهضت فرا زمانی و فرا مکانی درس گرفت، واقعه بی‌نظیر عاشورا، محتوای معنوی عاشورا و مجموعه‌ای که این حادثه را آفریدند همه این مسایل قابل توجه است.وی خاطرنشان کرد: در واقعه کربلا 72 تن مرد و بیش از 80 نفر زن و کودک بودند، از نظر جامعه اندک بودند اما از نظر کیفیت بالا بودند، آنچه که ماندگار و اثرگذار است کیفیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی تصریح کرد: حرکت یاران امام حسین(ع) صددرصد مردمی بود، با بخش‌نامه و اجبار نبود، بلکه براساس انتخاب و اختیار بود، اگر انقلاب اسلامی توانست شاه را بیرون کند به خاطر این بود که حرکتش کاملا مردمی بود و امام(ره) را جانشین امام حسین(ع) می‌دانستند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر موج و نیروی مردم بایستد، هشت سال یک ملت با شرق و غرب در حال جنگ بود، موشک، بمب و گلوله‌ها بر سر مردم می‌ریخت، خانواده شهدا در زیر تابوت شهیدشان می‌گفتند این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست و گفتند راه ما راه حسین است و خودشان این راه را انتخاب کردند.

به گزارش فارس، وی تأکید کرد: اگر امروز ملت ما در برابر استکبار جهانی و دولت ملعون آمریکا و تکفیری‌ها می‌ایستد، برای این است که مدافع امامت و ولایت هستند، زیر پرچم هستند و احساس دِین به امام حسین(ع)، رهبر و انقلابشان دارند و می‌گویند هرچه داریم از محرم و صفر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با تأکید براینکه حضور شیرخوارگان حسینی با مادرانشان پیام مهمی برای اسرائیلی‌ها و تکفیری‌ها دارد، گفت: راه حسین(ع) راه آزادی است و علی اصغر(ع) موقعیت خاصی دارد، وی تنها شهید کربلا است که یک قطره از خونش به زمین برنگشت.

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبرنگاران RSS

قوانین خبرنگاران صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبرنگاران صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید