امروز: سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 28 ذو القعدة 1445 | 2024-06-04
کد خبر: 219645 |
تاریخ انتشار : 16 بهمن 1396 - 13:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر نشست تخصصی «رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی» با بررسی نحوه پوشش رسانه‌ای حوادث طبیعی و آشنایی با راهبردهای رسانه‌ای در مواجهه با بحران‌ها و حوادث طبیعی، در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود. به گزارش صلح خبر، نشست تخصصی «رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی» روز […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

نشست تخصصی «رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی» با بررسی نحوه پوشش رسانه‌ای حوادث طبیعی و آشنایی با راهبردهای رسانه‌ای در مواجهه با بحران‌ها و حوادث طبیعی، در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش صلح خبر، نشست تخصصی «رسانه، مدیریت بحران و حوادث طبیعی» روز چهارشنبه (۲۵ بهمن ماه) از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

در این نشست با حضور متخصصان و استادان حوزه ارتباطات و رسانه و علاقمندان، مهم‌ترین موضوع‌ها در زمینه شناخت کارکردهای رسانه‌های جمعی در شرایط بحرانی، نحوه پوشش رسانه‌ای حوادث طبیعی و آشنایی با راهبردهای رسانه‌ای در مواجه با بحران‌ها و حوادث طبیعی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

آشنایی با اقدامات و راهبردهای رسانه‌ای در مدیریت بحران و مقابله با حوادث طبیعی، نقش فرهنگ‌سازی رسانه‌ها در کاهش تلفات بلایای طبیعی، چالش‌ رسانه‌های جمعی در مدیریت بحران و مواجه با حوادث طبیعی، نقش و کارکرد رسانه‌های مجازی در مدیریت بحران از جمله محورهای بحت در این نشست تخصصی خواهد بود.

دکتر احسان محمدی، روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای، رامین رادنیا، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان پیش‌گیری و مدیریت بحران شهر تهران، مهرداد خدیر، عضو شورای سردبیری سایت عصر ایران و زهره جوادیه، مجری و کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در این نشست به سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید