امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 217951 |
تاریخ انتشار : 11 بهمن 1396 - 23:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر بجنورد- دبیر فدراسیون ووشو از برگزاری دوره‌های استعدادیابی در ۲۵ استان کشور خبر داد. به گزارش خبرنگار صلح خبر، محمد متدین بعدازظهر چهارشنبه در مجمع انتخاب رئیس هیئت ووشو خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری دوره‌های استعدادیابی به‌منظور کشف ووشوکارانی که پتانسیل بالایی دارند در تمامی استان‌ها برگزار خواهد شد. […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

بجنورد- دبیر فدراسیون ووشو از برگزاری دوره‌های استعدادیابی در ۲۵ استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار صلح خبر، محمد متدین بعدازظهر چهارشنبه در مجمع انتخاب رئیس هیئت ووشو خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری دوره‌های استعدادیابی به‌منظور کشف ووشوکارانی که پتانسیل بالایی دارند در تمامی استان‌ها برگزار خواهد شد.

متدین افزود: روند حضور در مسابقات و برنامه‌ریزی‌ها باید منسجم و مدون باشد تا بتوان نتیجه مطلوب را کسب کرد.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای خراسان شمالی در ووشو ابراز امیدواری کرد که با انتخاب رئیس جدید هیئت استان فعال‌تر از قبل در میادین کشوری و چه‌بسا بین‌المللی دیده شود.

دبیر فدراسیون ووشو کشور بابیان اینکه هم‌اکنون مسابقات کشوری در مشهد در حال برگزاری است، گفت: در ساندا ۲۷۴ نفر در قالب ۳۳ تیم حضور پیدا کردند که گویا از خراسان شمالی یک نفر به فینال مسابقات راه‌یافته و این جای مسرت دارد و نشان‌دهنده پتانسیل بالای استان در این رشته است.

متدین با اشاره به مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی گفت: این مسابقات تابستان سال آینده در شهر جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود و امید است ووشوکاران کشور همچون مسابقات آسیایی دور قبل کاروان ایران را صاحب مدال‌های رنگارنگ کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این جلسه بابیان اینکه ووشو در استان از رشته‌های ورزشی پرمخاطب با بیشینه قدیمی و پرآوازه محسوب می‌شود، گفت: انتظار می‌رود فدراسیون توجه بیشتری به ووشو خراسان شمالی داشته باشد و در بحث امکانات و تجهیزات یاری‌رسان هیئت استان باشد.

کوروش بهادری ادامه داد: خراسان شمالی آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات کشوری در ووشو را دارد و امید است از سمت فدراسیون در این زمینه همکاری‌های لازم صورت بگیرد.

توسعه همگانی ووشو

رئیس هیئت ووشو خراسان شمالی در ادامه این جلسه نیز آموزش، برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف و توسعه همگانی ووشو را به‌عنوان دو هدف اصلی خود در هیئت ذکر کرد.

بهروز صیاد همچنین از تقویت سایت هیئت ووشو، نظم دهی به اساتید سبک‌ها، شناساندن بیشتر ووشو به مردم مخصوصاً بخش زیبای تالو، طراحی مدال و حکم خاص خراسان شمالی را به‌عنوان دیگر اهداف و برنامه‌های خود نام برد.

به گزارش خبرنگار صلح خبر، پس از قرائت برنامه‌ها و دیدگاه‌های دو کاندید رأی‌گیری آغاز شد و درنهایت بهروز صیاد با اخذ ۸ رأی از ۱۴ رأی مأخوذه به سمت رئیس هیئت ووشو خراسان شمالی به مدت چهار سال منصوب شد.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید