امروز: جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 17 ذو القعدة 1445 | 2024-05-24
کد خبر: 273549 |
تاریخ انتشار : 30 فروردین 1398 - 14:45 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر یک کارشناس بازار طلا و سکه گفت: رشد تقاضا در بازار هفته گذشته قیمت سکه را تا ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان افزایش داد. محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار صلح خبر، در رابطه با شرایط بازار طلا و سکه طی یک هفته گذشته اظهار کرد: بازار […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

یک کارشناس بازار طلا و سکه گفت: رشد تقاضا در بازار هفته گذشته قیمت سکه را تا ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان افزایش داد.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار صلح خبر، در رابطه با شرایط بازار طلا و سکه طی یک هفته گذشته اظهار کرد: بازار جهانی طلا طی یک هفته گذشته به طور متوسط ۱۶ دلار کاهش قیمت را به ثبت رساند که فارغ از نوسانات ارزی که در بازار طلا و سکه ایران تأثیرگذار است هر گرم طلای خام ۱۸ عیار طی یک هفته با کاهش ۶۲۰۰ تومانی مواجه شد و در پایان روز گذشته ارزش طلای خام به قیمت ۴۲۸ هزار تومان رسید.

این کارشناس بازار طلا و سکه یادآور شد: با وجود کاهش ارزش طلای خام و اونس جهانی افت ارزش سکه تمام تنها ۲۰ هزار تومان بود و این در حالی است که به واسطه افزایش تقاضا در هفته گذشته که به واسطه افزایش میزان مراسمها و ایام شعبان بود ارزش سکه تمام در اوج قیمتی خود به ارزش ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید که با تدبیر و مدیریت بانک مرکزی در خصوص تزریق ارز به بازار با کاهش ارزش ارز و هم زمانی افت اونس جهانی با کاهش قیمت ارز در بازار سکه تا حدودی مدیریت شد.

وی با بیان این که میزان تقاضا در روزهای پایانی هفته کاهش یافت خاطر نشان کرد: به واسطه رشد تقاضا در هفته گذشته حباب سکه تمام تا ۴۰ هزار تومان رشد کرد و میزان حباب سکه از ۴۳۰ تا ۵۲۰ هزار تومان در نوسان بود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید