امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 249687 |
تاریخ انتشار : 17 دی 1397 - 8:23 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹ صلح خبر – ترجمه از پردیس بختیاری: ترندهای دکوراسیون داخلی هم مانند دنیای مد و فشن هر روز در حال تغییر هستند. در هر دوره ای رنگ ها و طراحی های خاصی برای دکوراسیون داخلی مطرح می شوند که سال 2019 نیز […]

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر

برترین‌های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۱۹

صلح خبر – ترجمه از پردیس بختیاری: ترندهای دکوراسیون داخلی هم مانند دنیای مد و فشن هر روز در حال تغییر هستند. در هر دوره ای رنگ ها و طراحی های خاصی برای دکوراسیون داخلی مطرح می شوند که سال 2019 نیز از آن مستثنی نیست. در ادامه ترندهای دکوراسیون داخلی سال 2019 را برایتان آورده ایم، تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید.

کاغذ دیواری گلدار

ترندهای دکوراسیون در سال 2019

حتما یادتان می آید که خانه های قدیمی کاغذ دیوارهایی با طرح های گل داشت. این طرح ها در سال 2019 بار دیگر توجه طراحان دکوراسیون را به خود جلب کرد. بنابراین اگر به فکر تغییر کاغذ دیواری تان هستید، می توانید به طرح های گلدار فکر کنید. البته از آنجا که این مدل بسیار شلوغ است، بهتر است که تنها یک یا دو دیوارتان را برای آن انتخاب کنید.


رنگ های بولد

ترندهای دکوراسیون در سال 2019

اگر تا به حال فکر می کردید که رنگ های خنثی برای دکوراسیون تان بهتر است، حال باید تجدید نظر کنید زیرا سال 2019 سال رنگ های بولد است. رنگ هایی با تن جواهرات مانند سبز، آبی، زرد… در پس زمینه خاکستری رنگ دکوراسیون شما خواهد درخشید.


کاشی های طرح دار

ترندهای دکوراسیون در سال 2019

دوره آشپزخانه های ساده و تک رنگ به سر رسیده، زمان آن است که تنوع بیشتری به طرح های کاشی آشپزخانه بدهیم. سال 2019 سالی ست که کاشی های طرح دار و رنگی جای خود را به کاشی های ساده و تک رنگ می دهند و آشپزخانه شما را از حالت ساده و کسل کننده خارج می کنند.


لوازم تزیینی دست ساز

ترندهای دکوراسیون در سال 2019

حتما لوازم تزیینی خانه مانند آباژور، گلدان، تابلو یا قاب عکس های دست ساز را دیده اید. این تزیینات در سال 2019 تبدیل به یک ترند در دکوراسیون خانه شده اند. با وجود این وسایل در خانه، شما ارتباط بیشتری با طبیعت احساس خواهید کرد.


تختخواب سایبانی

ترندهای دکوراسیون در سال 2019

در دوره ای، مردم دوست داشتند که فضایی که در آن به استراحت می پردازند، حس امنیت را به آنها منتقل کند، از این رو تخت های سایبانی را طراحی کردند. این مدل تخت ها در سال 2019 باز نظر طراحان داخلی را به خود جلب کرد و تبدیل به یکی از ترندهای سال شد.


سبک بوهو

ترندهای دکوراسیون در سال 2019

بوهو، سبکی است که از دل بر می‌آید، با ذهنیت فردی همراه می‌شود و شکل عینی به خود می‌ گیرد. این سبک با سادگی و سبکبالی، فضایی سرشار از زندگی و ویژگی‌های هنری و فرهنگی متمایز از دیگر سبک‌های چیدمان می‌ آفریند. فضای این سبک، منحصر به‌ فرد و غیرتکراری است. افرادی که از ترکیب نقوش، تنوع بافت و منسوجات و بازی با رنگ های گوناگون لذت می برند و از چارچوب های رسمی گریزان هستند، با شیوه این دکوراسیون به هدف خود می رسند. شما هم می توانید با ترکیب رنگ و طرح های مختلف، دکوراسیون مورد علاقه تان را بسازید.


ترکیب فلزات

ترندهای دکوراسیون در سال 2019

اگر عاشق اشیا فلزی هستید، می توانید خانه تان را در سال 2019 با تم فلزات طراحی کنید. البته شما نباید بیشتر از 2 یا 3 طرح مختلف فلز را به کار ببرید. به عنوان مثال فلزاتی چون نقره به زیبایی با برنز ست می شوند. خوبی این طرح ها آن است که هیچگاه از مد نمی افتند و لازم نیست برای سال جدید دکوراسیون تان را تغییر دهید.


سرویس بهداشتی مشکی

ترندهای دکوراسیون در سال 2019

سال 2018 سال سرویس های بهداشتی مدرن با طرح های روشن و ساده بود اما 2019 اینگونه نیست. در این سال شما شاهد سرویس های بهداشتی تیره به خصوص رنگ مشکی هستید.


پارکت روشن

ترندهای دکوراسیون در سال 2019

پارکت ها همیشه هواداران زیادی داشتند، اگر چه تا به حال پارکت های تیره رنگ را می دیدیم اما حال رنگ های روشن تر آن مورد توجه قرار گرفته است. این نوع کف پوش به دلیل رنگ روشنی که دارد محیط را بزرگ تر و دلبازتر نشان می دهد.


صفحه کابینت تیره

ترندهای دکوراسیون در سال 2019

در اکثر خانه ها می بینیم که صفحه کابینت به رنگ های روشن می باشد اما سال 2019 رنگ های تیره و گرم تر جایگزین آن شده اند. مهم نیست که رنگ کابینت تان چیست؟ شما می توانید صفحه روی آن را به جای سفید و خاکستری، به رنگ تیره مانند قهوه ای انتخاب کنید.


دیوار رنگی

ترندهای دکوراسیون در سال 2019

معجزه رنگ ها را از یاد نبرید. علاوه بر لوازم مختلف خانه، شما می توانید دیوارتان را هم رنگی انتخاب کنید. یک دیوار رنگی در کنار دیوارهای سفید خانه، حال شما را به بهترین شکل تغییر خواهد داد. سبز یشمی یکی از ترندها سال ست که می توانید آن را برای دیوار خانه تان به کار گیرید.


90% سفید، 10% رنگی

ترندهای دکوراسیون در سال 2019

نسبت رنگ سفید به دیگر رنگ ها در خانه شما چند درصد است؟ طراحان داخلی برای سال 2019 قانون 90% سفید، 10% رنگی را پیشنهاد داده اند. از این رو شما باید اکثر وسایل خانه و دیوارهایتان را به رنگ سفید و 10% دیگر را رنگی انتخاب کنید. با این دکور خانه شما شاداب، بولد و سرزنده به نظر خواهید رسید.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید