امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 300317 |
تاریخ انتشار : 19 مرداد 1398 - 18:13 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر مجوز ساخت «هم‌گناه» تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مصطفی کیایی از طرف شورای پروانه ساخت غیرسینمایی صادر شد. به گزارش صلح خبر به نقل روابط عمومی سریال، مصطفی کیایی تهیه‌کننده و کارگردان این درام خانوادگی است و محسن کیایی به همراه علی کوچکی نگارش فیلمنامه را برعهده دارند. این […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

مجوز ساخت «هم‌گناه» تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مصطفی کیایی از طرف شورای پروانه ساخت غیرسینمایی صادر شد.

به گزارش صلح خبر به نقل روابط عمومی سریال، مصطفی کیایی تهیه‌کننده و کارگردان این درام خانوادگی است و محسن کیایی به همراه علی کوچکی نگارش فیلمنامه را برعهده دارند.

این نخستین تجربه برادران کیایی در شبکه نمایش خانگی است که در قالب سریالی اجتماعی رقم خواهد خورد. 

این سریال که در مرحله پیش‌تولید قرار دارد تاکنون برخی از ستاره ها خود را شناخته و ترکیب جدیدی از ستاره ها سینما و تلویزیون را به شبکه نمایش خانگی خواهد آورد.

پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، رویا تیموریان و مسعود رایگان تاکنون به «هم‌گناه» پیوسته و به زودی ستاره ها جدیدی به جمع آن‌ها اضافه خواهند شد. 

مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم‌های برگزیده‌ای چون «عصر یخبندان»، «بارکد»، «خط ویژه» و … را در کارنامه دارد. او که با کارگردانی «خط ویژه» سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگر و با نویسندگی «ضد گلوله» سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از آن خود کرده است، حالا با کارگردانی و نویسندگی «هم‌گناه» تجربه متفاوتی را در شبکه نمایش خانگی از سر خواهد گذراند.

«هم‌گناه» با سرمایه‌گذاری سرویس VOD فیلیمو در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و به‌زودی خبرهای تکمیلی آن سریال منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید