امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 258091 |
تاریخ انتشار : 29 بهمن 1397 - 1:00 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط جنگ اقتصادی بیش از هر زمانی به همفکری و همکاری جناح‌های سیاسی نیاز داریم، گفت: قطعاً زمانی که اختلاف نظرهای جناحی، منافع ملی را زیرپا می‌گذارد و در دعواهای بین جناح‌های سیاسی منافع ملی فراموش شود، […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط جنگ اقتصادی بیش از هر زمانی به همفکری و همکاری جناح‌های سیاسی نیاز داریم، گفت: قطعاً زمانی که اختلاف نظرهای جناحی، منافع ملی را زیرپا می‌گذارد و در دعواهای بین جناح‌های سیاسی منافع ملی فراموش شود، خواسته یا ناخواسته افرادی که دست به این تفرقه می‌زنند خائن به انقلاب، نظام و خون شهدا هستند.

علی بختیار در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره به ضرورت کنار گذاشتن اختلافات سیاسی در دهه پنجم انقلاب و اولویت قرار دادن منافع ملی گفت: با فرا رسیدن چهل سالگی، انقلاب به بلوغ کاملی رسیده است و تکرار خطاهای راهبردی در حوزه‌های مختلف دیگر توجیهی ندارد. اجرای هرگونه طرح بدون همفکری و کار کارشناسی در این دهه توجیهی ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر اتحاد و انسجام در بین مردم و مسئولان و جریانات سیاسی شکل بگیرد ما می‌توانیم مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصاد نیز داریم برطرف کنیم و اقتصاد کشور را به سمت یک اقتصاد مولد ببریم. ما می‌توانیم با اتحاد و انسجام و همفکری از ظرفیت جوانان خود استفاده کنیم و شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس تصریح کرد: قطعاً زمانی که اختلاف نظرهای جناحی، منافع ملی را زیرپا می‌گذارد و در دعواهای بین جناح‌های سیاسی منافع ملی فراموش شود، خواسته یا ناخواسته افرادی که دست به این تفرقه می‌زنند خائن به انقلاب، نظام و خون شهدا هستند. اینکه در بعضی از محافل عمومی و بعضی از تریبون‌ها به جای دعوت مردم به همدلی و همفکری تلاش می‌شود پرچم یک جناح پایین بیاید و پرچم جناحی دیگر بالا برود، نوعی خیانت به نظام است.

بختیار در ادامه تاکید کرد: در شرایط جنگ اقتصادی ما بیش از گذشته به همفکری و همکاری جناح‌های سیاسی نیاز داریم. جریانات سیاسی اگر به آرمان‌های اصلی انقلاب که همان استقلال، آزادی و جمهوریت اسلامی است توجه داشته باشند و حول منافع ملی به اتفاق نظر برسند و برای خودکفایی اقتصادی، صنعتی و سیاسی کشور تلاش کنند ما شاهد پیشرفت چشمگیری در دهه پنجم خواهیم بود.

وی در پایان گفت: نقطه اشتراک جریانات سیاسی آرمان‌های اصلی انقلاب و منافع ملی کشور است. اختلاف بین جریانات سیاسی سلیقه‌ای است اما آنچه که مهم است منافع ملی است که باید حول آنها برای پیشرفت کشور گام برداشت. ریش سفیدان جریانات سیاسی نقش بسزایی در شکل گیری این همکاری و همفکری دارد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید