امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 437692 |
تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1400 - 8:47 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر صلح خبر/لرستان دبیر شورای اتحاد تحول‌خواهان انقلاب اسلامی لرستان گفت:با شعار وحدت گفتمانی آمده‌ایم و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح خبر در کنار سایر تشکل‌ها فعالیت داریم. یزدان ساکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اصحاب رسانه ارزش قائلیم چراکه کاری سخت و میدانی است و عرصه اطلاع‌رسانی انسان‌های […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

صلح خبر/لرستان دبیر شورای اتحاد تحول‌خواهان انقلاب اسلامی لرستان گفت:با شعار وحدت گفتمانی آمده‌ایم و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح خبر در کنار سایر تشکل‌ها فعالیت داریم.

یزدان ساکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اصحاب رسانه ارزش قائلیم چراکه کاری سخت و میدانی است و عرصه اطلاع‌رسانی انسان‌های سختکوش و قوی می‌خواهد.

وی با بیان اینکه شاه بیت دموکراسی در جهان جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: در گام دوم انقلاب، ضرورت دارد تعریف جدیدی از خود، خواسته و کارتان داشته باشید که ابتدای آن خودسازی، نظام‌سازی و توانمندسازی است.

دبیر شورای تحول‌خواهان انقلابی لرستان با بیان اینکه در ۲۸ خرداد ماه چهار انتخابات همزمان در کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: موقعیت کنونی حالت استثنایی است که باید به شدت مراقبت کنیم و سپس دست فعالیت بزنیم تا بتوانیم انتخاب خوبی را رقم بزنیم.

ساکی در خصوص ماهیت شاتا گفت: شورای اتحاد تحول‌خواهان انقلاب اسلامی ۲۰ روز است که اعلام موجودیت کرده است و براساس دستورالعمل، برای کار تشکیلاتی فراخوان داده شده و با تشکل‌های همسو هماهنگ هستیم.

وی با اشاره به اینکه این شورا از جبهه‌های تحول‌خواهان انقلابی لرستان، وحدت ملی لرستان، کار و کرامت لرستان، همبستگی و نیروهای انقلابی همنای لرستان و جمعیت دفاع از فلسطین تشکیل شده است و موسسین این ساختار عمدتا از بچه‌های میدانی، جبهه و جنگ، دفاع مقدس و مدافع حرم هستند،  گفت: این تشکیلات در لرستان با ساختار مشخص و معین تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

دبیر شورای تحول‌خواهان انقلابی لرستان تصریح کرد: با شعار وحدت گفتمانی آمده‌ایم و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح خبر در کنار سایر تشکل‌ها فعالیت داریم و با سایر تشکل‌های ایجاد شده (رسمی و غیررسمی) در جناح انقلاب یکی هستیم و شعارمان وحدت است؛ نه وحدت گروهی، جناحی و فردی بلکه  گفتمان انقلاب که همان گفتمان گام دوم است و از ماموریت‌های شاتا محسوب می‌شود.

ساکی گفت: این شورا تشکیلات ماندگاری است و هرگز ۲۹ خرداد تمام نمی‌شود و در بحث انتخاب اصلح خبر برای ریاست‌جمهوری پیش‌رو ساز و کار مشخصی دارد و کاندیدای این تشکیلات نیز مشخص شده است.

وی خاطر نشان کرد: با شورای وحدت و ائتلاف همسو بوده و در یک راستا فعالیت داریم و ایجاد وحدت و انسجام هدف ماست و در لرستان نیز کارهای تبلیغاتی در شان و جایگاه مردم این دیار انجام خواهد شد.

دبیر شورای تحول‌خواهان انقلابی لرستان با اشاره به اینکه با بزرگان استان جلساتی را برگزار کردیم و جزو اولین‌هایی بودیم که منشور انتخاباتی را امضا کردیم، یادآور شد: در این شورا نیز کارگروه مستقلی تحت عنوان کارگروه بانوان تشکیل شده که مستقل بوده و با یک ترکیب سازمانی خاص تعریف شده و در پنج شهرستان استان در فضای مجازی فعالیت دارند و در مواردی جلوتر از آقایان هستند.

وی با بیان اینکه مردم حق انتخاب دارند و خواهان تغییر هستند، تاکید کرد: مردم همیشه نشان دادند که انتخابات برای آنان تکلیف و وظیفه است و پیش‌بینی می‌کنیم شاهد انتخاباتی رقابتی، مردمی، انقلابی و پرشور باشیم.

ساکی گفت: شاتا از کارگروه‌های مجرب و متخصص تشکیل شده که در راس این تشکیلات افرادی هستند که چندین دوره سابقه کاندیداتوری را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید