امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 234365 |
تاریخ انتشار : 07 تیر 1397 - 10:45 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر با این رنگ لاک‌ها، همیشه توی چشم باشید! برترین‌ها – ترجمه از پردیس بختیاری: لاک زدن یکی از کارهای جذاب و هیجان انگیز برای خانم هاست که نه تنها ظاهر آنها را زیباتر می کند، بلکه در بالا بردن اعتماد به نفس شان نیز موثر است. طرح های […]

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر

با این رنگ لاک‌ها، همیشه توی چشم باشید!

برترین‌ها – ترجمه از پردیس بختیاری: لاک زدن یکی از کارهای جذاب و هیجان انگیز برای خانم هاست که نه تنها ظاهر آنها را زیباتر می کند، بلکه در بالا بردن اعتماد به نفس شان نیز موثر است. طرح های زیادی از ناخن وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه و موقعیت تان انتخاب کنید. به عنوان مثال لاک های رنگارنگ و پررنگ برای روزهای گرم سال و لاک های کم رنگ تر برای روزهای سرد سال مناسب است. اما اگر به دنبال لاکی هستید که در تمام موقعیت ها به روز و زیبا به چشم آید، با مدل های جذابی که در ادامه به شما معرفی کرده ایم، همراه مان باشید.

1. لاک طلایی

رنگ طلایی از رنگ های لوکسی ست که به ظاهر شما جذابیت زیادی می بخشد. این رنگ جزو رنگ هایی ست که در فشن شوهای تابستان 2018 به مراتب مشاهده می شود. از آنجا که طلایی با هر رنگ پوستی به سادگی ست می شود، بسیار محبوب و پرطرفدار است. بنابراین لازم نیست که آن را تنها برای میهمانی های خود استفاده کنید، در روزهای معمولی نیز می توانید از جذابیتی که این رنگ به ظاهر شما می دهد، استفاده کنید. لاک های طلایی رنگ، تمام چشم ها را به سمت دستان شما جذب خواهد کرد.

این لاک‎ها، همیشه جذاب‎اند!


2. لاک سه رنگ

شما به راحتی می توانید با کمی خلاقیت ناخن هایتان را زیباتر کنید. یکی از خلاقیت هایی که می توانید به طرح ناخن هایتان بدهید، استفاده از چند رنگ لاک مختلف است. پیشنهاد می کنیم که 3 رنگ لاک را بردارید و هر ناخن تان را جداگانه طراحی کنید. برای این منظور بهتر است که از رنگ های مکمل کمک بگیرید تا وقتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند، زیبایی شان دو چندان شود. 

این لاک‎ها، همیشه جذاب‎اند!


3. لاک قرمز

برای افرادی که می خواهند ناخن هایشان را ساده اما شیک نگه دارند، لاک قرمز بهترین انتخاب است. قرمز رنگی کلاسیک است که هیچگاه از مد نمی افتد، از این رو به سادگی می توانید برای تمام فصول سال از آن استفاده کنید. همچنین می توانید رنگ رژ لب تان را نیز با آن ست کنید.

این لاک‎ها، همیشه جذاب‎اند!


4. لاک براق

یکی از راههای جذاب تر کردن ناخن ها، براق کردن شان است. شاید فکر کنید که این مدل ناخن تنها برای میهمانی های شبانه مناسب می باشد اما اینطور نیست. لاک های براق در هر شرایطی و در هر فصلی از سال، جذاب می باشند.

این لاک‎ها، همیشه جذاب‎اند!

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید