امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 212865 |
تاریخ انتشار : 30 آذر 1396 - 17:40 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فضای مجازی صلح خبر بایکوت سیدعلی خمینی در سایت جماران به گزارش گروه دیگر رسانه‌های صلح خبر، راه دانا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی (ره) روز چهارشنبه 29 آذر ماه در سفری دو روزه به استان از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال غلامرضا شریعتی […]

به گزارش مجله فضای مجازی صلح خبر

بایکوت سیدعلی خمینی در سایت جماران

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های صلح خبر، راه دانا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی (ره) روز چهارشنبه 29 آذر ماه در سفری دو روزه به استان از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

اگرچه سایت استانداری استان خوزستان این موضوع را رسانه ای کرده است اما سایت جماران که وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی است در اقدامی عجیب این خبر را بایکوت کرده است.

نکته قابل توجه انتشار اخبار مربوط به خانواده امام در این سایت بوده که به نظر می رسد سید علی خمینی در این سایت تا کنون بایکوت شده و به جز چند خبر کوتاه از وی، اخبار مرتبط با او در این سایت رسانه ای نمی شود.

 

از طرف دیگر بررسی اخبار این سایت نشان می دهد که در بسیاری موارد اخبار این سایت مربوط به سخنرانی برخی از افراد که در فتنه 88 فعال بودند، شده است.

در حالی که اخیراً بودجه مخصوص موسسه نشر آثار امام خمینی به ویژه سایت جماران مورد انتقاد بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است، به نظر می رسد اعمال سلیقه شخصی در این سایت این روزها بیشتر از هر روز دیگر دیده می شود.

چندی پیش هم ریخت و پاش هایی که در حرم امام شده بود منجر به اعتراض بسیاری از مردم شد که این ریخت و پاش ها با زندگی ساده امام خمینی بسیار فاصله داشت.

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و صلح خبر صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

 

منبع : Fars

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید