امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 428993 |
تاریخ انتشار : 16 فروردین 1400 - 20:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر صلح خبر/سیستان و بلوچستان باند دوم محور خاش به زاهدان به نام جاده امید و زندگی با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خاش با اعتبار اولیه ٣١١ میلیارد تومان کلنگ زنی شد. به گزارش صلح خبر با حضور دکتر نوبخت […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

صلح خبر/سیستان و بلوچستان باند دوم محور خاش به زاهدان به نام جاده امید و زندگی با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خاش با اعتبار اولیه ٣١١ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

به گزارش صلح خبر با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار خاش، امامان جمعه شیعه و سنی،نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و نیز نمایندگان مجلس شهرستان های سراوان و زابل، تعدادی از مدیران کل استانی و اعضای شورای اداری و جمعی از معتمدین شهرستان، از روند اجرای  راه آهن زاهدان به خاش  بازدید و کلنگ آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور خاش به زاهدان از سمت خاش به زمین زده شد.

فرماندار خاش در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان، گفت: ارتقا راه ارتباطی شهرستان خاش به شهرستان میرجاوه از فرعی به اصلی بطول ١٢٠ کیلومتر، ارتقا و بهسازی راه ارتباطی بخش پشتکوه با جمعیت بالغ بر ٢٠ هزار نفر و ١٨٠ پارچه آبادی، اتصال کارخانه سیمان خاش به راه آهن خاش-زاهدان  توسط یک خط ریلی بطول ٢٠ کیلومتر و بهسازی و آسفالت بافت فرسوده مرکز شهر از مطالبات مهم مردم منطقه است.

وی اظهار داشت: پروژه فاضلاب شهری خاش، تخصیص اعتبار جهت ١٠٠ تختخواب مصوب بیمارستان  خاش، تخصیص اعتبار پایش تصویری شهر خاش از دیگر درخواست های مردم خاش است.

در این مراسم همچنین  کلنگ احداث قطعه پنجم باند دوم محور خاش به زاهدان از سمت خاش بطول ۴١ کیلومتر با اعتبار اولیه بالغ بر ٣١١ میلیارد تومان توسط دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به زمین زده شد.

بازدید از پروژه در حال احداث راه آهن زاهدان به خاش توسط دکتر نوبخت انجام پذیرفت و اعلام گردید راه آهن زاهدان به خاش تا پایان خرداد ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید