امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 467225 |
تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1401 - 15:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه برداری بازدیدکرد و کیانوش رستمی هم به تمرینات برگشته است. به گزارش‌صلح خبر، اردوی تیم ملی وزنه برداری از امروز (شنبه) برای حضور در بازی های آسیایی و بازی های کشورهای اسلامی آغاز شد. در این مرحله ۲۱ وزنه بردار به اردو دعوت شدند. حمید سجادی […]

وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه برداری بازدیدکرد و کیانوش رستمی هم به تمرینات برگشته است.

به گزارش‌صلح خبر، اردوی تیم ملی وزنه برداری از امروز (شنبه) برای حضور در بازی های آسیایی و بازی های کشورهای اسلامی آغاز شد. در این مرحله ۲۱ وزنه بردار به اردو دعوت شدند. حمید سجادی با حضور در فدراسیون وزنه‌برداری از اردوی تیم‌ ملی بازدید کرد و با وزنه‌برداران مردان و زنان ایران به گفتگو پرداخت.

علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری در ابتدای این دیدار به تشریح وضعیت ملی‌پوشان و اردوی تیم‌های ملی وزنه‌برداری پرداخت و اظهار کرد: اردوی تیم ملی تا بیستم اردیبهشت ادامه خواهد داشت و سعی می‌کنیم که تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم. هدف ما حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی است و نیاز داریم که وزارت ورزش و جوانان همچون گذشته حمایت خود را از این رشته المپیکی دریغ نکند.

ملی‌پوشان وزنه‌برداری نیز در ادامه به بیان وضعیت و مشکلات خود در اردوی تیم ملی پرداختند و ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، نگاه ویژه به وزنه‌برداری را خواستار شدند.

بازید وزیر ورزش از اردوی وزنه برداری/ غیبت سهراب و بازگشت کیانوش

*غیبت سهراب مرادی

در این اردو، سهراب مرادی شرکت نکرد اما کیانوش رستمی که پیش از این به تنهایی تمرین می کرد، حضور داشت.

فدراسیون پیش از این اعلام کرده بود که هر کسی از حضور در اردو خودداری کند به منزله انصراف از مسابقات است.

*سجادی: سال پرکاری در پیش داریم

سجادی در این بازدید بیان کرد: باعث افتخار است که در خدمت ملی‌پوشان وزنه‌برداری آقایان و بانوان هستیم و از نزدیک در جریان روند آماده‌سازی ملی‌پوشان قرار گرفتیم. قطعا ورزشکاران دوست دارند که مسئولین به آنها اهمیت دهند. شب گذشته با جمعی از ورزشکاران در خدمت رییس‌جمهور محترم بودیم و ایشان تاکید زیادی بر اجرای عدالت ورزشی داشتند و اینکه ورزشکاران مشکل تمرینی و معیشتی نداشته باشند. جوانان ورزشکار در بهترین زمان عصاره وجودی خود را برای کشور گذاشته‌اند و ما وظیفه داریم که مشکلات آنها را رفع کنیم.

او ادامه داد: همه ورزشکاران شانس رسیدن به پیراهن تیم ملی و رفتن روی سکو را ندارند ولی قطعا همه این ورزشکاران عمر خود را در ورزش گذاشته‌اند و می‌بایست به همه ورزشکاران توجه شود و در تلاش هستیم که به همه ورزشکاران در همه سطح رسیدگی کنیم. سند تحول ورزش را طبق دستور رئیس جمهور در دست اقدام داریم و به زودی با تکمیل آن گام‌های مثبتی در همه رشته‌ها برداشته خواهد شد. طبق این سند تحول سعی داریم که برای همه رشته‌ها چه در بخش آقایان و چه بانوان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و ورزشکاران ما دچار کمبودی نباشند.

سجادی همچنین گفت: امسال سال پرکاری را درپیش داریم و با توجه به درپیش بودن بازی‌های آسیایی هانگژو باید رشته‌های مختلف به آمادگی کامل برسند که بتوانیم در این بازی‌ها بهترین نتیجه را بگیریم. آمادگی و کسب موفقیت در هانگژو سرمنشاء موفقیت در المپیک بعدی خواهد بود. گام‌هایی که امسال برمی‌داریم برای سال‌های آینده بسیار تاثیرگذار خواهد بود. درست است که کشور در شرایط تحریم قرار دارد ولی با وجود این تحریم‌ها می‌توان همچنان چرخ ورزش را به خوبی جلو ببریم و در مسابقات آتی موفقیت‌های چشم‌گیر کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید