امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 141349 |
تاریخ انتشار : 16 فروردین 1396 - 9:28 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بازدید اعضای کمیسیون امنیت از ستادانتخابات بازدید اعضای کمیسیون امنیت از ستادانتخابات/ جلسه با وزارت‌خارجه/ بازدید از مرزهای سیستان به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش صلح خبر؛ سیدحسین نقوی حسینی در تشریح جلسه صبح امروز (چهارشنبه) هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد کمیسیون نشست مشترکی […]

بازدید اعضای کمیسیون امنیت از ستادانتخابات

بازدید اعضای کمیسیون امنیت از ستادانتخابات/ جلسه با وزارت‌خارجه/ بازدید از مرزهای سیستان به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

بازدید اعضای کمیسیون امنیت از ستادانتخابات

به گزارش صلح خبر؛ سیدحسین نقوی حسینی در تشریح جلسه صبح امروز (چهارشنبه) هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد کمیسیون نشست مشترکی با وزارت کشور داشته باشد و از ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور بازدید کنند.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون دوشنبه 21 فروردین مهمان وزارت خارجه خواهند بود و مباحث حوزه سیاست خارجی در جلسه مشترک کمیسیون و وزارت خارجه به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

نقوی حسینی همچنین از دیدار کمیسیون با مراجع عظام در قم و بازدید از جامعة المصطفی در هفته‌های آتی خبر داد و گفت: دیدار با علما و زعمای ادیان الهی به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی نیز برای هفته اول اردیبهشت در دستور کار کمیسیون خواهد بود.

وی با بیان اینکه «کمیته‌های دفاعی و امنیت کمیسیون یکشنبه و دوشنبه آینده از مرزهای سیستان و بلوچستان بازدید می‌کنند» گفت: همچنین در پی سفر آقای بروجردی به پاکستان و توافق نشست مشترک کمیسیون امنیت ایران و پاکستان، حضور در مکران و گواتر برای نیمه اول اردیبهشت در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

به گفته نقوی حسینی در این جلسه تاکید شد که گزارش شش ماهه دوم کمیسیون در خصوص روند اجرای برجام برای ارائه به صحن علنی تسریع شود.

منبع:ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید