امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 302835 |
تاریخ انتشار : 30 مرداد 1398 - 16:00 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر هنرور فیلم جدید سینمایی «وودی آلن» با دفاع از این کارگردان ۸۳ ساله اعلام کرد که کاملا از همکاری با وی خوشحال است و این مرد یک شکارچی جنسی نیست. به گزارش صلح خبر به نقل از هالیوود ریپورتر، پس از اعتراضات فراوان به «جینا گرشون» برای همکاری با […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

هنرور فیلم جدید سینمایی «وودی آلن» با دفاع از این کارگردان ۸۳ ساله اعلام کرد که کاملا از همکاری با وی خوشحال است و این مرد یک شکارچی جنسی نیست.

به گزارش صلح خبر به نقل از هالیوود ریپورتر، پس از اعتراضات فراوان به «جینا گرشون» برای همکاری با «وودی آلن» در فیلم جدیدش، این هنرور هالیوودی در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که بررسی‌های بسیاری در این باره انجام داده‌ام و می‌توانم با وجدان راحت بگویم که از همکاری با «آلن» بسیار خوشحالم. 

«جینا گرشون» یکی از هنروران فیلم جدید «وودی آلن» با نام «جشنواره ریفکین» است که در شهر سن‌سباستین اسپانیا مقابل دوربین رفته است و  با بازی «کریستوفر والتز» هنرور برنده اسکار، «والاس شاون»، «النا آیانا» و «لوئی گارل» هنرور فرانسوی همراه است و در اخرین روزهای فیلمبرداری قرار دارد. 

«جینا گریشون» در پاسخ به سیل انتقادهایی که در صفحه اینستاگرامی او برای همکاری با «وودی آلن» منتشر شده، نوشت: فکر نمی‌کنم این حقیقت داشته باشد. شما واقعا باید تمام تحقیقات را انجام دهید و همه مقالات را پیش از باور کردن این اتهام‌ها و مطالعه کنید و تنها بر اساس ادعاهای دیگران تصمیم نگیرید.من بررسی‌های زیادی انجام داده‌ام و با وجدان راحت می‌توانم بگویم که از همکاری با «وودی آلن» خوشحالم و این مرد یک شکارچی جنسی نیست. 

در سال ۱۹۹۲، «دیلان فارو» دخترخوانده «وودی آلن»، او را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد و اگرچه تحقیقات مدرکی برای اثبات گناه «آلن» پیدا نکرد اما وی نزدیک به سه دهه است که با این اتهامات رو به رو است.

«دیلان فارو» در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ و همچنین در یک مصاحبه تلویزیونی در سال ۲۰۱۸ اتهامات علیه پدرش را تکرار کرد و باعث ایجاد موجی جدید و شدید از انتقادات به سوی «آلن» همزمان با جنبش «#MeeToo» در هالیوود شد و به همین دلیل اقتباس نمایشی از یکی از آثار وی در برادوی لغو شد و بازیگرانی چون «گرتا گرویگ»، «الن پیج»، ایوان راشل وود»، «مایکل کین»، «کالین فرث» و… از همکاری گذشته با «وودی آلن» ابراز پشیمانی کردند و اعلام کردند دیگر با او همکاری نخواهند کرد.

«آلن» پیش از این درباره ادعاهای دخترخوانده‌اش گفته است: بیش از ۲۵ سال پیش این ادعاها مطرح شد، پرونده به طور کامل توسط کلینیک سوء‌استفاده جنسی از کودکان در بیمارستان ییل نیو و سازمان رفاه کودکان نیویورک مورد بررسی قرار گرفت. آن‌ها چند ماه روی این قضیه کار کردند و مستقلاً نتیجه گرفتند هیچ تعرضی در کار نبوده است. در عوض، آن‌ها متوجه شدند که احتمالاً یک کودک آسیب‌پذیر از سوی مادر عصبانی‌اش که درگیر طلاقی پرتنش بوده، راهنمایی شده تا این داستان را سرهم کند. 

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید