امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 111688 |
تاریخ انتشار : 29 شهریور 1395 - 15:57 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی پایگاه صلح خبر ؛ ایمن‌سازی معابر پرترافیک غرب تهران / افزایش ۳۰درصدی حمل‌ونقل در پایتخت به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین بارها مخاطبان سرویس مشکلات مردم تذکر داده اند ایمنی تعدادی از معابر پرتردد در تهران پایین است و باعث اضطراب در شهروندان به دلیل احتمال بروز تصادف می شود. در این رابطه تعدادی از […]

به گزارش مجله اجتماعی پایگاه صلح خبر ؛

ایمن‌سازی معابر پرترافیک غرب تهران / افزایش ۳۰درصدی حمل‌ونقل در پایتخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین بارها مخاطبان سرویس مشکلات مردم تذکر داده اند ایمنی تعدادی از معابر پرتردد در تهران پایین است و باعث اضطراب در شهروندان به دلیل احتمال بروز تصادف می شود. در این رابطه تعدادی از کامنتهایی که درباره وضعیت ترافیکی منطقه 10 واقع در غرب تهران بود، پیگیری و اخبار مرتبط با نیازهای ترافیکی این منطقه منتشر شد.
شهرداری منطقه 10 تهران هم اعلام کرد خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل پل شهید نواب صفوی تا خیابان رودکی ایمن سازی شد. حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 اقدام به ایمن سازی مسیر خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل بزرگراه شهید نواب صفوی تا خیابان رودکی کرده است.

رضا زلفی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: ترافیک خیابان امام خمینی (ره) به عنوان یکی از معابر شریانی درجه یک منطقه به لحاظ قرارگیری مدارس، مهدهای کودک و سایر مراکز آموزشی در اطراف آن با شروع مدارس حداقل 30 درصد افزایش می یابد.

او با بیان این که برای کاهش و رفع مشکل ترافیک این معبر تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است گفت: برای جلوگیری از آمد و شد عرضی در این معبر و کاهش سرعت خودروها اقداماتی از قبیل: نصب 300 متر نرده، علائم افقی نوشتاری، ترمیم سرعتکاه، نصب علائم عمودی هشداری اجرا شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه اظهار امیدواری کرد با رعایت قوانین از سوی شهروندان محترم منطقه 10 در هفته اول مهر و همچنین عدم استفاده از خودروهای شخصی برای انتقال فرزندان به مدارس و استفاده از حمل و نقل عمومی بتوانیم گام موثری در روانی ترافیک معابر منطقه برداریم.

46231

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید