امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 340265 |
تاریخ انتشار : 17 بهمن 1398 - 16:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر صلح خبر/خراسان رضوی مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان از انعقاد بزرگترین قرارداد کشور سوریه در زمینه تجهیزات و خدمات مهندسی تامین انرژی مخابراتی با یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد. محمدعلی چمنیان در گفت‌وگو با صلح خبر در خصوص مفاد و مختصات این قرارداد اظهار کرد: شرکت ما به پشتوانه […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

صلح خبر/خراسان رضوی مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان از انعقاد بزرگترین قرارداد کشور سوریه در زمینه تجهیزات و خدمات مهندسی تامین انرژی مخابراتی با یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد.

محمدعلی چمنیان در گفت‌وگو با صلح خبر در خصوص مفاد و مختصات این قرارداد اظهار کرد: شرکت ما به پشتوانه بیش از ربع قرن دانش و تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات تامین و تبدیل انرژی و ارائه خدمات مهندسی مرتبط مطابق با استانداردها و کیفیت بین‌المللی، به‌ عنوان برنده بزرگترین مناقصه بین‌المللی تامین تجهیزات و خدمات مهندسی زیرساخت تغذیه نیرو مخابراتی کشور سوریه موفق به عقد و تبادل قرارداد اجرای این پروژه شد.

وی افزود: براساس این قرارداد قرار است در ٩ مرکز اصلی کشور سوریه شامل شهرهای دمشق، حمص، حماه، لاذقیه و حلب، جایگزینی و انتقال بار برای تامین انرژی صورت گیرد که این انتقال به تجهیزات مدرن بدون قطعی و وقفه و بر پایه دانش و تخصص تیم خدمات مهندسی این شرکت ایرانی در مدت یک سال انجام می‌شود. قرار است 4 پروژه مشابه دیگر هم در سال‌های آتی در این کشور عملیاتی شود.

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان اعلام نمود: اجرای این پروژه با افزایش قابلیت اطمینان و کیفیت زیرساخت تغذیه نیرو باعث بالا رفتن پایداری و توسعه بسترهای ارتباطی در کشور سوریه خواهد شد.

چمنیان خاطرنشان کرد: همچنین مدیر عامل شرکت مخابرات سوریه ضمن ابراز شگفتی نسبت به سطح توانمندی‌ها و کیفیت محصولات ما در مقایسه با سایر برندهای بین‌المللی، تمایل خود را برای مشارکت بیشتر جهت دریافت مشاوره در طراحی و اجرای پروژه‌های مرتبط با نوسازی، بهینه‌سازی، نگهداری و تربیت نیروی انسانی متخصص از آکادمی ما ابراز کرده است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید