امروز: چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 22 ذو القعدة 1445 | 2024-05-29
کد خبر: 363843 |
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1399 - 5:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر یک فعال سیاسی گفت: مجلس یازدهم با شرایط ویژه‌ای به صورت یک‌دست اصولگرا شکل گرفت. در چنین شرایطی دو راه برای مجلس وجود دارد. یا سیاست تهاجمی و حذفی با مخالفان و منتقدان را پیش گیرد یا تعامل سازنده با دولت به همراه نقد دلسوزانه در راستای تحقق مطالبات […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

یک فعال سیاسی گفت: مجلس یازدهم با شرایط ویژه‌ای به صورت یک‌دست اصولگرا شکل گرفت. در چنین شرایطی دو راه برای مجلس وجود دارد. یا سیاست تهاجمی و حذفی با مخالفان و منتقدان را پیش گیرد یا تعامل سازنده با دولت به همراه نقد دلسوزانه در راستای تحقق مطالبات مردم را دنبال کند.

غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با صلح خبر،‌ با تاکید بر ضرورت انسجام و همدلی در شرایط فعلی به خصوص وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: با توجه به بحران تحریم و پاندمی کرونا که شرایط سختی را در کشور ما بویژه در حوزه اقتصادی و اجتماعی ایجاد کرده است و همچنین با توجه به موضوع ناکارآمدی و انتصابات برخی افراد نالایق طبیعی است که شرایطی در کشور ایجاد شود که ما در انتخابات 98 شاهد مشارکت و حضور حداکثری نباشیم.

وی ادامه داد: نمی‌شود حاکمیت وظایف خودش را در قبال مردم انجام ندهد و انتظار داشته باشد که همراهی و همدلی آنان را داشته باشد. تنها اتکا همراهی و همدلی مردم با مسئولین است و این امر از طریق همراهی و همدلی مسئولین با یکدیگر، بهبود شاخصه‌های اقتصادی سیاسی،‌ اجتماعی و فرهنگی میسر خواهد شد. تا اصلاح این امور صورت نگیرد هر گونه تلاش برای بهبود امور نقش بر آب می شود.

این فعال سیاسی گفت: مجلس یازدهم با شرایط ویژه‌ای به صورت یک‌دست اصولگرا شکل گرفت. در چنین شرایطی دو راه برای مجلس وجود دارد. یا سیاست تهاجمی و حذفی با مخالفان و منتقدان را پیش گیرد یا تعامل سازنده با دولت به همراه نقد دلسوزانه در راستای تحقق مطالبات مردم را دنبال کند.

انصاری گفت: در چنین شرایطی اگر مجلس و دولت راه آشتی با مردم را پیش بگیرند هم سرنوشت اصولگرایان و هم سرنوشت کل کشور بهبود می‌یابد. با توجه به نابرابری حاکم بر جامعه باید قبول کنیم راهی که در گذشته طی شده درست نیست و باید مسیر آشتی ملی را طی کنیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید