امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 347064 |
تاریخ انتشار : 22 اسفند 1398 - 12:43 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین گزارش اخیر وزارت خارجه آمریکا درباره تغییر نام شهروندان فلسطینی در شهر قدس شرقی به”مقیمان عرب” را تلاشی بی‌ثمر از سوی دولت واشنگتن برای پیاده‌سازی طرح مردود و مرده معامله قرن دانست. به گزارش صلح خبر، به نقل از سایت العهد، نبیل ابو […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین گزارش اخیر وزارت خارجه آمریکا درباره تغییر نام شهروندان فلسطینی در شهر قدس شرقی به”مقیمان عرب” را تلاشی بی‌ثمر از سوی دولت واشنگتن برای پیاده‌سازی طرح مردود و مرده معامله قرن دانست.

به گزارش صلح خبر، به نقل از سایت العهد، نبیل ابو ردینه، سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین در پی انتشار گزارش وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد،  هرگونه تلاشی برای تحریف تاریخ و حقیقت به کسی مشروعیت نمی‌بخشد و تاریخ ملت فلسطین را تغییر نخواهد داد.

وی تاکید کرد،  جایز نیست قوانین و قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی که در همه آنها تاکید شده قدس بخش جدایی ناپذیر اراضی فلسطین اشغالی است، زیر پا گذاشته شود.

ابوردینه تصریح کرد: این سیاست  آمریکا که به نفع اسرائیل جانبداری کور می‌کند، چالشی پیش‌روی قطعنامه‌های شورای امنیت به ویژه قطعنامه ۲۳۳۴ و قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل صادره در تاریخ ۲۹/۱۱/۲۰۱۲ است که در آن فلسطین با اکثریت قریب به اتفاق عضو ناظر سازمان ملل عنوان شده است و این نقض فاحش مشروعیت بین‌المللی و نظام جهانی است.

وی تاکید کرد: ادامه تلاش‌های مذبوحانه دولت آمریکا، صلح خبر و امنیت و ثبات برای کسی به ارمغان نخواهد آورد و یاری رساندن به ملت فلسطین و رهبری آن را سلب نخواهد کرد. فلسطینی‌ها قادر به شکست این توطئه هستند همانطور که توطئه‌های پیشین برای پاکسازی مسئله ملی را شکست دادند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید