امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 356262 |
تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1399 - 2:40 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر قرارداد دو سال پیش ملی پوش وزنه‌برداری ایران در حالی هنوز تسویه نشده است که مبلغ آن تنها ۱۷ میلیون تومان است. رسول معتمدی در گفت و گو با صلح خبر درباره اینکه قرارداد دو سال پیش او در لیگ وزنه برداری هنوز تسویه نشده است، گفت: من در […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

قرارداد دو سال پیش ملی پوش وزنه‌برداری ایران در حالی هنوز تسویه نشده است که مبلغ آن تنها ۱۷ میلیون تومان است.

رسول معتمدی در گفت و گو با صلح خبر درباره اینکه قرارداد دو سال پیش او در لیگ وزنه برداری هنوز تسویه نشده است، گفت: من در لیگ سال ۹۷ عضو تیم نور همدان بودم که مبلغ قرارداد من ۱۷ میلیون تومان بود. من آن سال سه مسابقه در لیگ جوانان و ۲ مسابقه در لیگ بزرگسالان برای تیم نور همدان وزنه زدم. حتی تیم نور آن سال توانست در رده جوانان نایب قهرمان شود.

او ادامه داد: اکنون دو سال گذشته است اما هنوز هزار تومان از پولم را دریافت نکرده‌ام. با آقای زارعی رییس باشگاه که آن موقع رییس هیات بود اما بعدا استعفا کرد نیز تماس گرفتیم که عنوان کرد پیگیر کار است تا پول ها پرداخت شود.

معتمدی در پاسخ به این پرسش که چند نفر هستند که پولشان تسویه نشده است، تصریح کرد: فکر می‌کنم ۳-۴ نفر هستیم که قردادهایمان تسویه نشده است اما با بقیه در حد اینکه ۲۰ یا ۳۰ درصد از قراردادهایشان را بگیرند، تسویه شده است.

او ادامه داد: آن سال خود من برخی نفرات را به تیم آوردم و الان هم از من شاکی هستند. چراکه پولی به آنها پرداخت نشد. البته همانطور که گفتم آقای زارعی پیگیر هستند و امیدوارم هر چه زودتر با ما تسویه شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید