امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 217070 |
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1396 - 12:18 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله هنری صلح خبر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به کار خود پایان داد و به دلیل معرفی نشدن دبیر دوره آینده، مراسم پایانی این دوره از جشنواره همراه با آغازی برای جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر نبود. به گزارش خبرنگار صلح خبر، سی و ششمین جشنواره بین المللی […]

به گزارش مجله هنری صلح خبر

سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به کار خود پایان داد و به دلیل معرفی نشدن دبیر دوره آینده، مراسم پایانی این دوره از جشنواره همراه با آغازی برای جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر نبود.

به گزارش خبرنگار صلح خبر، سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری فرهاد مهندس پور شامگاه دوشنبه ۹ بهمن در تالار وحدت به کار خود پایان داد و انتظار می رفت که در این مراسم دبیر دوره آینده معرفی شود زیرا طی گفته ها و اعلام مهندس پور در نشست رسانه ای جشنواره سی و ششم، فراخوان جشنواره سی و هفتم نیز تدوین شده است اما دیشب جشنواره بدون معرفی دبیر دوره سی و هفتم به کار خود پایان داد.

این در حالی است که طی نظر کارشناسان و صاحبنظران تئاتری دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر حداقل نیازمند زمانی یکساله برای برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این رویداد است و انتخاب و معرفی دیرهنگام دبیر جشنواره می تواند روند برنامه ریزی ها و فعالیت ها را با تأخیر مواجه کند؛ گرچه در دوره های مختلف برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر شاهد بوده ایم که دبیر جشنواره با تأخیر و تنها چند ماه مانده به برگزاری این رویداد انتخاب و معرفی شده است. به عنوان مثال فرهاد مهندس پور در روز ۲۳ خرداد سال ۹۶ به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب شد و به دلیل تأخیر در این انتخاب، زمانی ۴ ماهه از دست رفت.

یکی از نکاتی که باید در این باره از سوی مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده تئاتر لحاظ شود، ارزش گذاری روی هر روز ، هفته و ماهی است که می تواند فرصتی برای برنامه ریزی، آسیب شناسی و اقدامات کارشناسانه از سوی دبیرخانه و ستاد برگزاری جشنواره برای برگزاری این ویترین تئاتر ایران است و البته هماهنگی در بخش بین الملل نیز مساله مهم دیگری است که کاملا به عنصر زمان وابسته است.

باید دید جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر با چه تأخیری فعالیت خود را آغاز می کند و دبیر این دوره از جشنواره در چه زمانی معرفی خواهد شد و آیا این زمان در سال جاری خواهد بود یا به سال آینده موکول می شود.

هر چه هست، جشنواره سی و ششم تئاتر فجر با پایان خود آغازی برای دوره سی و هفتم این جشنواره نبود.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید