امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 172715 |
تاریخ انتشار : 01 شهریور 1396 - 10:30 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگ و هنر صلح خبر به گزارش سینماپرس، هیات داوران بخش نماهنگ و پویانمایی از میان آثار رسیده در این دو بخش به سه اثر در بخش نماهنگ و دو اثر در بخش پویانمایی جوایزی اهدا خواهند کرد. تندیس جشنواره و لوح افتخار به همراه هدیه نقدی به بهترین نماهنگ، لوح افتخار به همراه […]

به گزارش مجله فرهنگ و هنر صلح خبر

به گزارش سینماپرس، هیات داوران بخش نماهنگ و پویانمایی از میان آثار رسیده در این دو بخش به سه اثر در بخش نماهنگ و دو اثر در بخش پویانمایی جوایزی اهدا خواهند کرد.

تندیس جشنواره و لوح افتخار به همراه هدیه نقدی به بهترین نماهنگ، لوح افتخار به همراه هدیه نقدی به نماهنگ برگزیده دوم و لوح افتخار به همراه هدیه نقدی به نماهنگ برگزیده سوم جوایز بخش نماهنگ را شامل می شوند.

همچنین در این دوره از جشنواره دو اثر برتر در بخش آثار پویانمایی بلند و کوتاه منطبق بر موضوعات برگزیده می شوند. تندیس جشنواره و لوح افتخار به همراه جایزه نقدی به بهترین اثر پویانمایی و لوح افتخار و جایزه نقدی به برگزیده دوم این بخش اهدا می شود.

تشخیص اهدای جایزه به کارگردان و یا تهیه کننده آثار برگزیده در بخش های کوتاه داستانی، مستند بلند و کوتاه، نماهنگ و پویانمایی به عهده هیات داوران است.

آثار منتخب براساس محورهایی همچون حضور ادیان و دیگر مذاهب در راهپیمایی اربعین، تاثیر راهپیمایی اربعین بر سلامت روانی جامعه جهانی، نقش تربیتی راهپیمایی اربعین بر محیط خانواده و فرزندان، ترویج فرهنگ ایثار و فروتنی در خدمت به زائرین اهل بیت(ع)، راهپیمایی اربعین از نگاه تاریخی، نهادینه سازی صحیح راهپیمایی اربعین به دور از هر گونه خرافه و انحرافات احتمالی، حضور زنان و کودکان در راهپیمایی اربعین با الگوپذیری از شخصیت حضرت زینب(س)، اهمیت راهپیمایی اربعین در مسیر انتظار و تحقق جامعه جهانی مهدوی، راهپیمایی اربعین و هراس استکبار جهانی و گروههای تروریستی، ضرورت شناخت افکار عمومی از فلسفه وجودی راهپیمایی اربعین، معرفی ابعاد مختلف شخصیت امام حسین(ع) و صحابه ایشان، بررسی تاریخی وقوع حماسه عاشورا، حج و قیام امام حسین(ع)، نماز و قیام امام حسین(ع)، الگوسازی و ارائه سبک زندگی صحیح از زندگی امام حسین(ع) و صحابه ایشان، امر به معروف و نهی از منکر در قیام امام حسین(ع)، نقش مدافعان حرم مطهر اهل بیت(ع) در حفظ فرهنگ اسلامی مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس«مسیر عشق» با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ایران از یکم تا پنجم آبان برای نخستین بار به صورت همزمان در شهرهای مقدس مشهد و کربلا برگزار می شود.

Let’s block ads! (Why?)

سینماپرس

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبرنگاران صلح خبر

قوانین خبرنگاران صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبرنگاران صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید