امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 280131 |
تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1398 - 16:28 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر امیر قطر قرار است فردا (یکشنبه) به کویت سفر کند. به گزارش صلح خبر، منابع در مصاحبه با الجزیره اعلام کردند که تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر فردا راهی کویت می‌شود. این دومین سفر امیر قطر به کویت طی سال جاری میلادی است، چراکه امیر قطر […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

امیر قطر قرار است فردا (یکشنبه) به کویت سفر کند.

به گزارش صلح خبر، منابع در مصاحبه با الجزیره اعلام کردند که تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر فردا راهی کویت می‌شود.

این دومین سفر امیر قطر به کویت طی سال جاری میلادی است، چراکه امیر قطر در اوایل فوریه گذشته نیز در دیدار با صباح الاحمد الجابر الصباح و مسئولان بلندپایه کویتی مذاکراتی با آنها درخصوص بحران میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و روابط دوجانبه و پرونده‌های مورد توجه دو طرف داشت.

در همین حال، خبرگزاری کونا اعلام کرد که این سفر تمیم بن حمد آل ثانی برای تبریک به مناسبت ماه رمضان به شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح صورت می‌گیرد.

همچنین چند روز پیش، نخست وزیر بحرین طی یک تماس تلفنی که از قبل هماهنگ نشده بود، با امیر قطر گفت‌وگو کرد و منامه درباره این گفتگوی تلفنی اعلام کرد که این تماس به منزله موضعگیری رسمی بحرین نبوده و تنها به تبریک فرا رسیدن ماه رمضان میان دو طرف اختصاص داشت.

این اولین تماس تلفنی یکی از مسئولان بحرینی با امیر قطر از زمان آغاز بحران در منطقه خلیج فارس و تحریم علیه دولت قطر از سوی کشورهای عربستان،‌ مصر، امارات و بحرین بود.

امیر کویت میانجی‌گری حل بحران میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را برعهده دارد. عربستان، امارات، بحرین و مصر روابط خود را با قطر قطع کرده و این کشور را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند در حالی که دوحه به شدت این اتهام‌ را رد می‌کند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید