امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 270448 |
تاریخ انتشار : 18 فروردین 1398 - 19:14 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر جواد علیزاده، کارتونیست پیشکسوت اظهار کرد: متأسفانه جمشید مشایخی هم رفت. فقط امیدواریم با دلی شکسته از میان ما نرفته باشد. به گزارش صلح خبر، جواد علیزاده _ کارتونیست پیشکسوت صاحب امتیاز و سردبیر مجله طنز و کاریکاتور _ با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

جواد علیزاده، کارتونیست پیشکسوت اظهار کرد: متأسفانه جمشید مشایخی هم رفت. فقط امیدواریم با دلی شکسته از میان ما نرفته باشد.

به گزارش صلح خبر، جواد علیزاده _ کارتونیست پیشکسوت صاحب امتیاز و سردبیر مجله طنز و کاریکاتور _ با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره زنده‌یاد جمشید مشایخی نوشته است:

«زنده‌یاد جمشید مشایخی چهره‌ای بسیار سینمایی و جذاب _ از زوایای گوناگون _ داشت و به اصطلاح ستاره‌ای خوش‌سیما و خوش‌تیپ بود. سبیل بیش از همه به چهره او می‌آمد. (با اینکه سبیل سال‌هاست که از مد افتاده!).

پف زیر چشم‌ها و موها و سبیل سفید او حتی این اواخر، جذابیت مردانه خاصی به چهره او داده بود. علاوه بر داشتن ظاهر فتوژنیک و سینمایی، او ستاره فوق‌العاده‌ای بود و نقش‌آفرینی او در فیلم‌ها و سریال‌ها از جمله سریال خاطره‌انگیز هزاردستان از یادها نخواهد رفت. فقط حیف که این اواخر در مصاحبه‌هایش بیش از حد اظهار تواضع می‌کرد که نیازی به این رویه نبود و جایگاه او خیلی بالاتر از این حرف‌ها بود و هست؛ یا گاهی درباره موضوعاتی اظهار نظر می‌کرد که حاشیه‌ساز می‌شد. در صورتی که نیازی به اینگونه اظهار نظرها (البته صادقانه و دلسوزانه به گمان خودش) نبود.

در هر حال، متأسفانه جمشید مشایخی هم رفت. فقط امیدواریم با دلی شکسته از میان ما نرفته باشد. یاد این ستاره خوش‌قیافه و خوش قلب گرامی و روحش شاد.»

جمشید مشایخی شامگاه ۱۳ فروردین ماه ۹۸ از دنیا رفت. مشایخی از هنرپیشه ها پیشکسوت و چهره‌های ماندگار سینما، تئاتر و تلویزیون در ششم آذرماه ۱۳۱۳ در تهران متولد شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید