امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 307579 |
تاریخ انتشار : 19 شهریور 1398 - 12:36 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از امکان شناسایی اموال مالباختگان از طریق “سامانه نمایشگاه مجازی” پلیس خبر داد. به گزارش صلح خبر، سرهنگ رضا موذن در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه یکی از مأموریت های مهم پلیس تخصصی آگاهی، در کنار بحث مقابله و مبارزه با […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از امکان شناسایی اموال مالباختگان از طریق “سامانه نمایشگاه مجازی” پلیس خبر داد.

به گزارش صلح خبر، سرهنگ رضا موذن در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه یکی از مأموریت های مهم پلیس تخصصی آگاهی، در کنار بحث مقابله و مبارزه با مجرمان به ویژه سارقان، کشف اموال باختگان است، گفت:  از آنجایی که بخشی از مالباختگان در نحوه شناسایی و تشخیص اموال دچار ابهاماتی هستند، سامانه نمایشگاه مجازی اموال سال ۱۳۹۷ در سایت پلیس بارگذاری شد.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کشور در توضیح بیشتر گفت: بخشی از اموالی که همکاران ما در پلیس آگاهی کشور به واسطه انجام مأموریت های تخصصی کشف می کنند در فرآیند سرقت توسط سارقان دچار تغییر می شوند و شناسایی را برای ماموران نیروی انتظامی دشوار می کند.

وی همچنین یادآور شد: معمولاً مالباختگان نشانه های خاصی بر روی اموال خود دارند که فقط برای خودشان قابل شناسایی است، از این رو از اموال مسروقه عکسبرداری و در این سامانه بارگذاری می شود تا افراد اموال مسروقه خود را به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری شناسایی کنند.

سرهنگ موذن گفت: یک باکس تحت عنوان “نمایشگاه مجازی اموال” در گوشه سمت راست سایت پلیس به نشانی http://police.ir/  قرار داده شده که افراد با وارد کردن کد ۱۰ رقمی و مشخصات پرونده می توانند تصاویر اموال مکشوفه مسروقه را ملاحظه و شناسایی کنند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کشور ادامه داد: در صورت شناسایی اموال توسط مالباخته، کاربر ما بعد از ۷۲ ساعت بررسی در همان باکس برای مالباخته پیغام می گذارد و تعلق و یا عدم تعلق کالا را به او اعلام می کند تا روند قضایی و انتظامی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید