امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 332458 |
تاریخ انتشار : 12 دی 1398 - 16:29 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر صلح خبر/قم امام جمعه موقت تهران گفت: امروز انقلاب اسلامی با همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها در اوج اقتدار قرار دارد. حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد ظهر امروز 12 دی ماه در همایش بزرگداشت هفته بصیرت در سالن همایش‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: در طول انقلاب […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

صلح خبر/قم امام جمعه موقت تهران گفت: امروز انقلاب اسلامی با همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها در اوج اقتدار قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد ظهر امروز 12 دی ماه در همایش بزرگداشت هفته بصیرت در سالن همایش‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: در طول انقلاب تلاش کرده‌ایم تا تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و در این 40 سال دستاوردهای ارزشمندی داشته‌ایم.

امام جمعه موقت تهران افزود: امروز انقلاب اسلامی با همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها و فراز و فرودها،در اوج اقتدار قرار دارد و اگر جوانان غیور مسلمان شهدا نبودند در چنین اقتداری نبودیم.

وی تصریح کرد:امام خمینی(ره) در دوران جوانی تا مرجعیت دارای یک شخصیت با ثبات در مقابله با طاغوت بود و امروز نیز رهبری در تمام دوران‌های زندگی خود نیز به عالی‌ترین شکل این ثبات را در عرصه‌های مختلف سیاسی،اجتماعی و اقتصادی به منصه ظهور گذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: عمل صالح محصول شجره طیبه است و هر چقدر عمل صالح بیشتر باشد، روح انسان به مرتبه بالاتری می رود و محصول و میوه شجره طیبه به اذن خداوند دائمی است.

وی اظهار کرد: در کلمه طیبه، اصل مبانی فکری و اعتقادی است، هر قدر مبانی اعتقادی و فکری یک جامعه مستحکم تر و ریشه دارتر باشد آن جامعه ماندگارتر است.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: خداوند برای کلمه «طیبه» شامل انسان، جامعه، نظام سیاسی، خانواده ویژگی‌های مهم ذکر کرده است که تزلزل ناپذیری و استحکام از آن جمله است.

وی خاطرنشان کرد: هر میزان،مبانی علمی و ایمان و معرفت قوی تر باشد، انسان استوارتر است، به همین دلیل انبیاء بر حق ثبات دارند و ثابت و پایدار هستند و تغییر نمی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: همچنین ریشه در حین قدرتمندی و ثبات، حرکت دارد و به آن استحکام بیشتری می دهد و رمز افزایش اقتدار شجره طیبه نیز پایداری آن است، امیدوارم که خداوند نهاد حوزه‌های علمیه خواهران را از مصادیق برجسته شجره طیبه قرار دهد.

وی گفت: وقتی دنیای اسلام را با نام جبهه مقاومت می شناسند و اگر حزب الله نماد مقاومت است به واسطه آن است که اخلاق بر آمده از ایمان دارد.

امام جمعه موقت تهران گفت: همین ایستادگی موجب شکست و ناتوانی و عجر صهیونیست‌ها در برابر مقاومت اسلامی با رهبری حزب الله لبنان است.

انتهای پیام/

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید