امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 222670 |
تاریخ انتشار : 01 اسفند 1396 - 9:53 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آخرین آمار امدادرسانی به شهروندان گرفتار در برف و کولاک را اعلام کرد. به گزارش صلح خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، شاهین فتحی با اشاره به اینکه نیروهای جمعیت هلال احمر از روز ۲۷ بهمن […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آخرین آمار امدادرسانی به شهروندان گرفتار در برف و کولاک را اعلام کرد.

به گزارش صلح خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، شاهین فتحی با اشاره به اینکه نیروهای جمعیت هلال احمر از روز ۲۷ بهمن ماه اقداماتی را برای کمک به شهروندان گرفتار در برف و کولاک داشته اند، گفت: از روز۲۷ بهمن ماه تا ساعت ۶ صبح امروز سه شنبه اول اسفند ماه، ۱۰ استان متاثر از برف و کولاک بوده و خدماتی از سوی نیروهای هلال احمر به شهروندان این مناطق ارائه شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به استان‌هایی که طی روزهای گذشته درگیر برف و کولاک بوده اند اظهارکرد: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی،ایلام،چهارمحال و بختیاری،خوزسان،زنجان،قزوین،کردستان،گلستان و لرستان از جمله استان‌هایی هستند که طی روزهای گذشته با برف و کولاک شدید همراه بوده اند.

فتحی از ادامه خدمات رسانی نیروهای امدادی در محورهای مواصلاتی کشور خبرداد و تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر اکنون در ۲۷ محور، شهر و روستا در حال امدادرسانی هستند و تاکنون به یک هزار و ۷۹۸ تن امدادرسانی شده و ۱۶نفر نیز اسکان اضطراری یافته اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور رها سازی خودروهای گرفتار در برف اذعان کرد:۳۲۱ دستگاه خودروی گرفتار در برف با کمک نیروهای هلال احمر رها سازی شد.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید