امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 334235 |
تاریخ انتشار : 20 دی 1398 - 12:48 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر نتایج یک مطالعه در ایالات متحده نشان داد در حالیکه که طبق دستورالعمل‌های استاندارد پزشکی بسیاری از زنان زیر ۲۱ سال نیازی به انجام آزمایشات لگن یا معاینات غربالگری سرطانه دهانه رحم ندارند اما هنوز در این کشور تعدادی زیادی از زنان جوان تحت این معاینات و تست‌های تهاجمی […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

نتایج یک مطالعه در ایالات متحده نشان داد در حالیکه که طبق دستورالعمل‌های استاندارد پزشکی بسیاری از زنان زیر ۲۱ سال نیازی به انجام آزمایشات لگن یا معاینات غربالگری سرطانه دهانه رحم ندارند اما هنوز در این کشور تعدادی زیادی از زنان جوان تحت این معاینات و تست‌های تهاجمی قرار می‌گیرند.

به گزارش صلح خبر، متخصصان انجمن سرطان آمریکا به تازگی اعلام کرده‌اند که بسیاری از زنان جوان و زنان زیر ۲۱ سال نیازی به معاینه لگن و تست تهاجمی پاپ‌اسمیر برای غربالگری سرطان دهانه رحم ندارند.

گزارش‌ها حاکیست سالانه در حدود ۴.۱ میلیون نفر از زنان در ایالات متحده تحت معاینات غیرضروری لگن قرار می‌گیرند و ۱.۶ میلیون نفر نیز تست تهاجمی پاپ اسمیر انجام می‌دهند.

این در حالی است که به گفته “جین کویین”، متخصص مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، معاینات غیرضروری لگن و آزمایشات دهانه رحم در بسیاری موارد می‌تواند به درمان‌ها و هزینه‌های غیرضروری منتهی شود. به‌ویژه اینکه در بسیاری از زنان جوان، این معاینات با ترس، اضطراب، ناراحتی و درد همراه است.

به گفته کارشناسان انجمن سرطان آمریکا، بیش از نیمی از این معاینات روی زنانی انجام می‌شود که نه مبتلا به بیماری‌های مرتبط هستند، نه از دستگاه ضدبارداری داخل رحمی یا همان IUD استفاده می‌کنند و نه باردار شده‌اند.

به گزارش رویترز، به گفته کارشناسان تست پاپ‌اسمیر فقط برای شمار کمی از زنان جوان و زنان زیر ۲۱ سال توصیه می‌شود که در معرض ابتلا به ویروس اچ‌آی‌وی بوده یا مبتلا به برخی از بیماری‌ها یا سرطان‌های مرتبط هستند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید