امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 354332 |
تاریخ انتشار : 31 فروردین 1399 - 18:08 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر بررسی و مقایسه قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در اولین روز معاملات نسبت به آخرین روز در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. در گروه ایران‌خودرو افزایش قیمت‌ بین ۱۳تا ۲۸ میلیون تومان و در گروه سایپا نیز در حدود پنج تا ۱۳ میلیون تومان دیده می‌شود. به گزارش […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

بررسی و مقایسه قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در اولین روز معاملات نسبت به آخرین روز در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. در گروه ایران‌خودرو افزایش قیمت‌ بین ۱۳تا ۲۸ میلیون تومان و در گروه سایپا نیز در حدود پنج تا ۱۳ میلیون تومان دیده می‌شود.

به گزارش صلح خبر، بررسی روند قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی نسبت به آخرین روز معاملات در سال ۹۸، (۲۹ اسفند) افزایش قیمت‌های قابل توجهی را نشان می‌دهد.

در محصولات گروه خودروسازی سایپا افزایش قیمت پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی تا ۱۳ میلیون تومانی و در محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز افزایش ۱۳ تا ۲۸ میلیون تومانی ایجاد شده است.  

در گروه سایپا کمترین افزایش قیمت مربوط به سایپا ۱۳۱ بوده است که در آخرین روز اسفندماه، ۵۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده اما امروز قیمت‌ آن ۶۵ میلیون تومان بوده است.

بیشترین افزایش قیمت را هم خودرو تیبا ۲ داشته است که از ۷۴ میلیون تومان اکنون به ۸۷ میلیون تومان رسیده است.

سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۵۱ هرکدام هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و همچنین تیبا و ساینا هریک ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

در  محصولات دیگر خودروساز بزرگ کشور نیز کمترین افزایش قیمت را دو محصول رانا و پژو ۴۰۵ GLX با ۱۳ میلیون تومان داشته‌اند که هردو  از ۹۵ میلیون تومان به ۱۰۸ میلیون تومان رسیده‌اند.  

دو محصول پژو ۲۰۶ تیپ۵ و دنا نیز به ترتیب ۲۸ میلیون تومان و ۲۷ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند. پژو ۲۰۶ تیپ۵ از ۹۶ میلیون تومان به ۱۲۰ میلیون تومان و دنا نیز از ۱۳۸ میلیون تومان به ۱۶۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

پژو ۲۰۶ تیپ۲، پژو پارس و سمند LX نیز به ترتیب ۲۴، ۲۳ و ۱۶ میلیون تومان افزلیش قیمت را نسبت به آخرین روز معاملات اسفند ماه سال گذشته تجربه کرده‌اند.

قیمت‌های امروز محصولات پرتیراژ داخلی در بازار امروز(یکشنبه) به شرح زیر است: 

منبع اعلام قیمت‌ها اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید