امروز: جمعه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 24 ذو القعدة 1445 | 2024-05-31
کد خبر: 123144 |
تاریخ انتشار : 09 آذر 1395 - 16:50 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش ایسنا، همزمان با فرا رسیدن هفته نیروی دریایی پروژه کمپارتمنت (شبیه ساز آبگرفتگی یگان‌های شناور) به صورت ویدئو کنفرانس و با فرمان امیرسرتیپ موسوی، جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مجموعه آموزشی شهید نامجوی افتتاح گردید. در این مراسم امیر دریادار دوم تورج حسنی مقدم، فرمانده آموزش […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

به گزارش ایسنا، همزمان با فرا رسیدن هفته نیروی دریایی پروژه کمپارتمنت (شبیه ساز آبگرفتگی یگان‌های شناور) به صورت ویدئو کنفرانس و با فرمان امیرسرتیپ موسوی، جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مجموعه آموزشی شهید نامجوی افتتاح گردید.

در این مراسم امیر دریادار دوم تورج حسنی مقدم، فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم نداجا اظهار کرد: پروژه شبیه آبگرفتگی یگان‌های شناور یکی از طرح‌های بسیار مهم برای مقابله با حوادث طبیعی و سایر موراد مشکل ساز است که به دست توانمند دریادلان نیروی دریایی طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: کل مبلغ هزینه شده برای ساخت این پروژه ۳۰۰ میلیون تومان است که نسبت به نمونه خارجی آن که در سال ۲۰۰۷ میلاد ساخته شده است ۵۰ درصد کاهش هزینه را در برداشته است.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا وجود این پروژه را یک فرصت بسیار مناسب برای کسب آموزش‌های مرتبط به جهت مقابله و حفظ آمادگی در مقابل با حوادث دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه در یگان‌های شناور کاربرد فراوانی دارد و برای اولین بار است که کارکنان پایور و دانش‌آموزان می‌توانند با برگزاری مانورهای آموزشی و تمرین‌های متعدد بر آمادگی خود و انجام عملی تمرینات مقابله با حوادث اقدام کنند.

در ابتدای مراسم افتتاح پروژه شبیه ساز آبگرفتگی یگان‌های شناور امیر سرتیپ موسوی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح از زحمات دست اندرکاران این پروژه تقدیر کرد .

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید