امروز: جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 10 ذو القعدة 1445 | 2024-05-17
کد خبر: 333919 |
تاریخ انتشار : 18 دی 1398 - 16:57 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های فرهنگی بنیاد در جهت پاسداشت مقام والای شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را اعلام کرد. به گزارش صلح خبر، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های فرهنگی بنیاد در جهت پاسداشت مقام والای شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را اعلام کرد.

به گزارش صلح خبر، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: بنیاد بر اساس رسالت ذاتی خود برنامه‌های مختلف فرهنگی را در جهت گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان ایشان در حادثه تروریستی تدارک دیده است تا گامی را در جهت پاسداشت این شهید گران‌قدر و یاران ایشان بردارد.

معاون رییس جمهور ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به «انتشار ویژه‌نامه شاهد یاران»، «برگزاری کنگره فرماندهان شهید مقاومت»، «ایجاد بنای یادبود در محل شهادت» و «سیره نگاری شهید سلیمانی» اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: «فراخوان عکس و برگزاری نمایشگاه از آثار برگزیده با موضوع مراسم تشییع شهید سلیمانی»، «برگزاری کنگره شعر» و «اختصاص غرفه خاص شهید سلیمانی در موزه شهدا» از دیگر برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در این زمینه است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با اشاره به عملیات سپاه پاسداران در پاسخگویی به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: به اذن پروردگار متعال و با تدابیر ارزشمند رهبری و اراده و تلاش نیروهای مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی عملیاتی پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» در هم کوبیده شد. این پیروزی را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف و غیور ایران، خانواده معظم شهدا و به ویژه خانواده شهدای معظم عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی تبریک می‌گوییم.
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید