امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 305939 |
تاریخ انتشار : 12 شهریور 1398 - 21:44 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر شهردار تهران در حاشیه سفر به وین گفت: اروپایی‌ها در کارکردن با شهرداری‌ها نسبت به کار کردن با دولت‌ها راحت‌تر هستند و ما می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم. به گزارش صلح خبر، پیروز حناچی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: ما در بسیاری از زمینه‌ها به‌خصوص در زمینه پسماند […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

شهردار تهران در حاشیه سفر به وین گفت: اروپایی‌ها در کارکردن با شهرداری‌ها نسبت به کار کردن با دولت‌ها راحت‌تر هستند و ما می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم.

به گزارش صلح خبر، پیروز حناچی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: ما در بسیاری از زمینه‌ها به‌خصوص در زمینه پسماند و چالش هوایی که در سطح شهر تهران است مانند ترافیک و آلودگی نیازمند استفاده از تجربیات هستیم. به‌طور مثال، در متروی تهران و اتصال آن به متروهای شهرهای دیگر مانند پردیس، پرند و هشتگرد تجربیات خوبی داریم، اما در خصوص کاهش مصرف انرژی و کاهش مصرف سوخت فسیلی و کم کربن تجربیات بسیار بی‌بدیلی در وین و برلین وجود دارد که سعی می‌کنیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

حناچی درباره سفر خود به وین گفت: ما برای شرکت در اجلاس یونیدو به اتریش آمدیم و موضوع این گردهمایی، هوشمندسازی و فناوری‌های نوین به مثابه پلی برای شهرها است، به این معنا که موضوع شهر هوشمند، تحول عظیمی را در شهرها به وجود آورده است.

 تهران و مجمع شهرهای اروپایی همکاری می کنند

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین، از توافق اولیه شهرداری تهران و مجمع شهرهای اروپایی برای همکاری و تبادل تجربیات خبر داد.

غریب آبادی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پیروز حناچی، شهردار تهران که در اجلاس پلی برای شهرها که از سوی یونیدو در وین در حال برگزاری است، حضور دارد، با خانم آنا لیسا بونی، دبیرکل مجمع شهرهای اروپایی نیز دیدار کرد. طرفین در این دیدار، درخصوص وضعیت شهری، چالش ها و ظرفیت ها گفتگو و به طور اصولی توافق کردند که در حوزه های مختلف شهری همکاری نموده و به تبادل تجربیات بپردازند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید