امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 243351 |
تاریخ انتشار : 09 آبان 1397 - 21:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر به گزارش صلح خبر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رضا نفیسی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی و دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین با بیان این مطلب گفت: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز اربعین بیش از […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

به گزارش صلح خبر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رضا نفیسی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی و دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین با بیان این مطلب گفت: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز اربعین بیش از دو میلیون و ۷۵۰ هزار زائر از مرزهای سه‌گانه مهران، شلمچه و چذابه تردد کرده‌اند که از این تعداد ۶۰ درصد از مرز مهران، ۲۸ درصد از مرز شلمچه و ۱۲ درصد از مرز چذابه عبور کرده‌اند.

وی با اشاره به آمار تردد زائران در روز اربعین در مرزهای سه‌گانه خاطر نشان کرد: براساس آمار دریافت شده از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه در روز اربعین حسینی در مجموع بالغ بر ۲۶۷ هزار نفر زائر از مرزها عبور کرده‌اند که از این رقم ۲۵۹ هزار نفر زائر ورودی و هشت هزار  نفر زائر خروجی بوده‌اند و سهم مهران ۱۸۰ هزار تردد، شلمچه ۵۹ هزار تردد و چذابه ۲۸ هزار تردد بوده است.

دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین درخصوص آمار مربوط به تردد زائرین در روز جاری گفت: از ساعات نخستین امروز چهارشنبه ۹/۸/۹۷ تا ساعت ۹ بامداد، سه هزار و ۲۶۰ دستگاه اتوبوس به پایانه‌های مرزی سه گانه برای بازگرداندن زائران به استان های مقصد در سراسر کشور اعزام شده‌اند. نفیسی با بیان این که از شب گذشته و شامگاه اربعین ۱۲۰ هزار نفر زائر به کشور بازگشته‌اند، افزود: مجموع مسافرانی که هنوز به کشور بازنگشته‌اند، بالغ بر ۶۵۰ هزار نفر می‌باشد که پیش‌بینی می شود با بسیج تمامی امکانات و بهره‌گیری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای کشور تا پایان وقت امشب بیش از ۲۵۰ هزار نفر از زائران به شهرهای خود بازگردند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: زائران می‌توانند در صورت وجود هرگونه مشکل یا پیشنهاد، دیدگاه‌های خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱، سایت ۱۴۱، اپلیکیشن موبایل ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ برای رسیدگی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند.

کد خبر 4446854

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید