امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 500944 |
تاریخ انتشار : 16 فروردین 1402 - 13:06 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اردبیل سرمربی تیم ملی جوانان و امید اسلحه اپه از اعزام «امیرحسین موشحی» اپه ایست اردبیلی به مسابقات جهانی جوانان بلغارستان خبر داد. صادق آرامش، سرمربی تیم ملی جوانان و امید اسلحه اپه در گفتگو با صلح خبر اظهار کرد: بعد از مسابقات آسیایی که اسفندماه در تاشکند برگزار شد و نتیجه نسبتاً خوبی […]

صلح خبر/اردبیل سرمربی تیم ملی جوانان و امید اسلحه اپه از اعزام «امیرحسین موشحی» اپه ایست اردبیلی به مسابقات جهانی جوانان بلغارستان خبر داد.

صادق آرامش، سرمربی تیم ملی جوانان و امید اسلحه اپه در گفتگو با صلح خبر اظهار کرد: بعد از مسابقات آسیایی که اسفندماه در تاشکند برگزار شد و نتیجه نسبتاً خوبی که این شمشیرباز اردبیلی به دست آورد با صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون داشتیم جهت ارتقای رنکینگ این بازیکن با اعزام این بازیکن موافقت شد.

وی اضافه کرد: در این مسابقات که مهم‌ترین رویداد در رده سنی جوانان در دنیا است و همه قدرت‌های اپه جمع هستند ۲۳۵ شمشیرباز حاضر هستند که امتیاز خوبی برای رنکینگ جهانی دارد.

آرامش ابراز امیدواری کرد: موشحی بتواند در این مسابقات نتایج خوبی کسب کند.

سرمربی تیم ملی جوانان و امید اسلحه اپه اضافه کرد: موشحی در مسابقات زیر ۲۳ سال کویت توانست تا پای مدال هم بیاید؛ ولی با توجه‌ به سن کم و تجربه حریفش این امر میسر نشد، بنابراین چنین مسابقاتی در این سطح باعث خواهد شد که این ورزشکار تجربه خوبی به دست آورد.

آرامش اظهار کرد: شمشیربازی رشته‌ای هست که هر چقدر ورزشکار مسابقات بیشتری اعزام شود هم از لحاظ تجربه خوب و هم از لحاظ ارتقای رنکینگ برای وی حایز اهمیت است که رئیس جدید فدراسیون در این امر همکاری لازم را با تیم‌های ملی دارد.

این مربی اردبیلی در مورد وضعیت اپه اردبیل هم یادآور شد: در حال حاضر تقریباً استخوان‌بندی تیم ملی اپه ایران در هر رده سنی از شمشیربازان اردبیل تشکیل شده است و ورزشکارانی چون محمدرضا وثوقی، احمد کنعانی، نیما خانکیشی و امیر موشحی سال‌ها عضو تیم ملی اپه ایران هستند.

وی افزود: امسال باتوجه‌به حضور دو بازیکنمان در تیم‌های دیگر، تقریباً با تیم دوم اپه خود در لیگ شرکت کردیم و با این شرایط بازهم در نیم‌فصل اول در صدر جدول این مسابقات قرار داریم.

آرامش ادامه داد: در لیگ امسال تیم‌های قدرتمندی که پول زیادی خرج کردند، حاضر هستند که موجب ارتقاء سطح مسابقات می‌شوند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید