امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 246504 |
تاریخ انتشار : 29 آذر 1397 - 19:42 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر به گزارش خبرنگار صلح خبر، شروین اسبقیان عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: میزبانی مطلوب اردبیل از مسابقات والیبال باعث برخورداری از رویکرد مطلوب وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های جهانی شده تا در انتخاب این استان […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

به گزارش خبرنگار صلح خبر، شروین اسبقیان عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: میزبانی مطلوب اردبیل از مسابقات والیبال باعث برخورداری از رویکرد مطلوب وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های جهانی شده تا در انتخاب این استان به عنوان میزبان بسیاری از مسابقات ورزشی درنگ نکنند.

 وی افزود: حضور بی‌حاشیه تماشاگران اردبیلی در این رقابت‌ها یکی از مثبت‌ترین نکاتی بوده که مورد تایید ناظران برگزاری مسابقات نیز قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: حمایت و پشتیبانی فدراسیون جهانی کشتی برای برگزاری این رقابت‌ها در اردبیل یکی دیگر از بخش‌های مثبت رویداد مذکور بوده و چنین حمایت‌های دلگرم کننده‌ای بارقه‌های توسعه ورزش را در این استان قهرمان‌پرور افزایش خواهد داد.

نتیجه انتخابات هیئت کشتی اردبیل از سوی فدراسیون اعلام می‌شود

اسبقیان به حواشی اخیری که در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اردبیل به وجود آمد، اشاره کرد و افزود: با بررسی‌هایی که از سوی فدراسیون انجام خواهد پذیرفت نتیجه مورد نظر اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: برخورداری از تماشاگران پرشوری که همواره پشتیبان ورزش منطقه باشند بهترین تکیه‌گاه برای هر شهری است و استان اردبیل به دلیل بهره‌مندی از چنین ذخایری باید از جایگاه بسیار ارزشمندی در سطوح مختلف ورزش کشور برخوردار باشد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تاکنون نظم و انظباط در برگزاری پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان مشهود بوده و امیدواریم این روند مثبت تا پایان رقابت‌ها تداوم داشته باشد.

کد خبر 4490902

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید