امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 232392 |
تاریخ انتشار : 12 خرداد 1397 - 11:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر اسدالله کارگر در گفتگو با خبرنگار صلح خبر با بیان اینکه دلایل گرانی هندوانه طی روزهای اخیر، در بازار افزایش عرضه و کاهش تقاضا بوده است، اظهار داشت: اوایل ماه مبارک رمضان ما با افزایش تقاضا برای این محصول و کاهش عرضه آن مواجه شدیم. وی افزود: همچنین به […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

اسدالله کارگر در گفتگو با خبرنگار صلح خبر با بیان اینکه دلایل گرانی هندوانه طی روزهای اخیر، در بازار افزایش عرضه و کاهش تقاضا بوده است، اظهار داشت: اوایل ماه مبارک رمضان ما با افزایش تقاضا برای این محصول و کاهش عرضه آن مواجه شدیم.

وی افزود: همچنین به دلیل اعتصابات کامیون‌داران، ایاب و ذهاب مقداری دچار مشکل شده بود و آن طور که ما شنیدیم این مشکل در حال حاضر برطرف شده است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران با بیان اینکه در حال حاضر، مقداری عرضه هندوانه فراوان تر و ارزان تر شده است، گفت: قیمت این محصول هم اکنون بین ۸۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان است.

کارگر درباره افزایش قیمت هویج نیز ادامه داد: قیمت هویج نیز معمولا هر سال در ماه مبارک رمضان افزایش می یابد؛ چرا که تقاضا برای آن زیاد می شود.

وی افزایش مصرف آب هویج و سوپ در ماه رمضان را از دلایل افزایش مصرف هویج عنوان کرد و افزود: قیمت هویج در میدان مرکزی میوه و تره بار، بین ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان است.

کارگر اضافه کرد: در حال حاضر نوبرانه هایی مانند انگور و شلیل نیز وارد بازار شده اند که قیمت انگور ۱۱ تا ۱۳ هزارتومان و شلیل بین ۷ تا ۹ هزارتومان است.

وی درباره وضعیت قیمت میوه ها در روزهای آینده پیش بینی کرد: همه چیز بستگی به عرضه و تقاضا دارد، زمانی که محصول یک منطقه تمام می شود تا محصول منطقه دیگر وارد بازار شود، فاصله ای ایجاد می شود که این فاصله باعث ایجاد نوساناتی در بازار می‌گردد و این طبیعی است.

کارگر درباره آخرین وضعیت عرضه میوه های قاچاق در میدان مرکزی میوه و تره بار نیز اضافه کرد: عرضه این میوه ها بسیار کم شده و اگر در سطح شهر با این میوه ها مواجه می شویم، واردکنندگان خود با مغازه داران خارج از میدان هماهنگ و آنها را توزیع می کنند.

کد خبر 4311917
زهرا مهدوی

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید