امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 319655 |
تاریخ انتشار : 12 آبان 1398 - 19:01 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر هزاران تن از کارمندان آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی (آنروا) وابسته به سازمان ملل امروز یکشنبه به هدف مطالبه افزایش حقوقشان اعتصاب نامحدود کردند. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این اعتصاب که تمامی کارکنان آنروا را در برمی گیرد در زمانی رخ […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

هزاران تن از کارمندان آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی (آنروا) وابسته به سازمان ملل امروز یکشنبه به هدف مطالبه افزایش حقوقشان اعتصاب نامحدود کردند.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این اعتصاب که تمامی کارکنان آنروا را در برمی گیرد در زمانی رخ داده‌است که این آژانس در بحران اقتصادی به سر می‌برد.

طبق گفته سامی مشعشع، سخنگوی آنروا، این اعتصاب تمامی ادارات آموزشی، اجتماعی و سلامت برای آوارگان فلسطینی را شامل می‌شود.

خدمات و تاسیسات آنروا در کشور اردن شامل 169 مدرسه با 120 هزار دانش آموز، 25 مرکز سلامت، 14 مرکز برای زنان و خدمات‌دهی به دو میلیون و دویست هزار آواره فلسطینی است.

اتحادیه کارگری مربوط به این کارمندان تمامی مسئولیت تعلیق آموزش و خدماتش را برعهده مقامهای این آژانس وابسته به سازمان ملل به سبب سیاست سرسختانه‌اش می‌داند. آژانس آنروا پیشنهاد افزایش حقوقی معادل 90 یورو را برای این کارمندان داده‌است ولی این اتحادیه درخواست افزایش حقوقی معادل 250 یورو را داده‌است.

آنروا از سال 2018 که آمریکا کمک‌های مالی خود معادل سالیانه 300 میلیون دلار را به این نهاد قطع کرد با بحران مالی روبرو شده است.

در ماه اوت، سوئیس و هلند هم کمکهای مالی خود به آنروا را قطع کردند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید