امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 119979 |
تاریخ انتشار : 15 آبان 1395 - 20:51 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی پایگاه RSS ؛ اجتماع > اجتماعی – به‌دنبال مرگ مغزی پسربچه شش‌ساله مشهدی که قربانی کودک‌آزاری شده است، ناپدری او به هل دادن پسربچه و کوبیدن سر او به شیر دستشویی اعتراف کرد. شامگاه يكشنبه، نهم آبان‌ماه زن و مرد جواني پيكر نيمه‌جان پسربچه‌اي شش‌ساله را به بيمارستاني در مشهد منتقل كردند. پسربچه دچار خونريزي […]

به گزارش مجله اجتماعی پایگاه RSS ؛

اجتماع > اجتماعی – به‌دنبال مرگ مغزی پسربچه شش‌ساله مشهدی که قربانی کودک‌آزاری شده است، ناپدری او به هل دادن پسربچه و کوبیدن سر او به شیر دستشویی اعتراف کرد.

شامگاه يكشنبه، نهم آبان‌ماه زن و مرد جواني پيكر نيمه‌جان پسربچه‌اي شش‌ساله را به بيمارستاني در مشهد منتقل كردند. پسربچه دچار خونريزي مغزي شده بود و با توجه به آثار كبودي روي بدنش، ماجرا به اورژانس اجتماعي و قاضي احمدي‌نژاد، بازپرس ويژه قتل مشهد گزارش شد. تيم تحقيق راهي بيمارستان شدند اما محمدامين 6ساله به كما رفته بود. شكي وجود نداشت كه پسربچه قرباني كودك‌آزاري شده و به همين دليل قاضي جنايي دستور بازداشت مادر و ناپدري او را صادر كرد.

زن جوان در تحقيقات گفت: يك سال پيش به‌دليل اعتياد شديد شوهرم از او جدا شدم و با همسر دومم ازدواج كردم. مدتي قبل شوهرم بيكار شد و پس از آن بيشتر اوقات در خانه بود. من اما با ماشين مسافركشي كرده و خرج زندگي‌مان را تأمين مي‌كردم. چند روز پيش محمدامين سرما خورد. او را نزد پزشك برديم و پزشك آمپول تجويز كرد.

وقتي تزريق آمپول تمام شد، پسرم را به خانه برديم اما پس از آن حالش بد شد و زماني كه او را به بيمارستان منتقل كرديم، گفتند كه دچار خونريزي مغزي شده است. اظهارات زن جوان در حالي بيان مي‌شد كه شوهر او نيز مدعي شد: محمدامين بيش‌فعال بود و مدام به خودش آسيب مي‌رساند. اظهارات مادر و ناپدري پسربچه عجيب به‌نظر مي‌رسيد و قاضي احمدي‌نژاد تحقيقات از آنها را ادامه داد تا اينكه ناپدري اعتراف تازه‌اي به زبان آورد. او گفت: روز حادثه من و محمدامين در خانه تنها بوديم. او به دستشويي رفته بود كه متوجه شدم خودش را كثيف كرده است.

عصباني شدم و او را هل دادم كه سرش به شير دستشويي و سنگ توالت برخورد كرد. وقتي همسرم برگشت او را به بيمارستان برديم كه متوجه شديم به كما رفته است. هم‌اكنون محمدامين دچار مرگ مغزي شده و پزشكان تلاش مي‌كنند تا رضايت پدرش را براي اهداي اعضاي بدنش جلب كنند. از سوي ديگر امروز زوج جوان براي تحقيقات تكميلي در برابر قاضي احمدي‌نژاد قرار مي‌گيرند.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار RSS برای ما ارسال نمایید.

خبریار RSS

قوانین خبریار RSS

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی RSS 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید