امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 361847 |
تاریخ انتشار : 12 خرداد 1399 - 10:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند باتوجه با اختلاف ۷ امتیازی این تیم با بایرن مونیخ صدرنشین اعتراف کرد که این تیم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. به گزارش صلح خبر و به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندسلیگا با نتیجه ۶ […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند باتوجه با اختلاف ۷ امتیازی این تیم با بایرن مونیخ صدرنشین اعتراف کرد که این تیم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

به گزارش صلح خبر و به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندسلیگا با نتیجه ۶ بر یک پادربورن را در هم کوبید.

باوجود پیروزی پر گل دورتموند در این دیدار اختلاف ۷ امتیازی این تیم با بایرن صدرنشین حفظ شد این درحالی است که تنها تا پایان بوندسلیگا ۵ هفته دیگر باقی مانده است.

مایکل زورک، مدیر اجرایی دورتموند پرچم تسلیم را بالا برد و اعتراف کرد که با این شرایط بایرن جام قهرمانی را بالای سر خواهد بود.

او گفت: کاملا روشن است که بایرن مونیخ بازهم جام قهرمانی را بالای سرخواهد برد و به همین خاطر ما نیاز به یک هدف جدید داریم. الان هدف اصلی این است که صعود خود به لیگ قهرمانان اروپا را نهایی کنیم. در جایگاه دوم قرار داریم و می خواهیم که این جایگاه را حفظ کنیم.

زورک ادامه داد: متاسفانه در دیدار هفته گذشته برابر بایرن مونیخ یکی از بدترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشتیم و به همین خاطر تن به شکست دادیم تا شانس برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی از بین رود.

او درباره احتمال پایان همکاری با فاوره گفت: او مربی بزرگی است و تفکراتش با باشگاه سازگار است. همه می‌توانند تاثیر فاوره را در دورتموند ببینند.

باتوجه به این که فاوره نتوانست دورتموند را در فصل جاری به قهرمانی در بوندسلیگا برساند و تیم او از لیگ قهرمانان اروپا هم وداع زود هنگامی داشت، خبرهای زیادی درباره اخراج او در پایان فصل به گوش می‌رسد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید