امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 365247 |
تاریخ انتشار : 30 خرداد 1399 - 20:30 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر صلح خبر/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه در خصوص فوت یک جوان در عملیات تعقیب و گریز پلیس گفت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان عسلویه متوجه خودرویی شدند که خلاف جهت حرکت مابقی خودروها با سرعت بالا در حرکت است. سرهنگ فتاحی با ارائه شرحی از حادثه افزود: پلیس به […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

صلح خبر/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه در خصوص فوت یک جوان در عملیات تعقیب و گریز پلیس گفت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان عسلویه متوجه خودرویی شدند که خلاف جهت حرکت مابقی خودروها با سرعت بالا در حرکت است.

سرهنگ فتاحی با ارائه شرحی از حادثه افزود: پلیس به این خودرو مشکوک شده و  با هشدار و دستور ایست قصد توقف آن را داشت اما راننده توجه ای به هشدار ماموران نکرده و با افزایش سرعت خود، قصد داشت با زیر گرفتن آنها اقدام به فرار کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از طی مسافتی و بی توجهی راننده خودرو، ماموران پلیس مجبور به استفاده از سلاح می شوند و در ابتدا با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی می کنند، ولی باز راننده خودرو توجهی به هشدار پلیس نمی کند، در این مرحله ماموران پلیس به قصد شلیک به لاستیک و توقف خودرو تیراندازی کرده اما متاسفانه گلوله کمانه کرده و به راننده خودرو برخورد می کند و باعث فوت وی می شود.

به گزارش روابط عمومی پلیس بوشهر، فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه نامبرده فردی سابقه دار و در سال گذشته نیز موادمخدر از وی کشف شده بود، تاکید کرد: به منظور روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه، تا وصول دستورات قضایی موضوع توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

انتهای پیام 

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید