امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 248945 |
تاریخ انتشار : 24 دی 1397 - 18:53 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: انتخابات بخشی از کارکرد احزاب است در حالی که نمایندگان مجلس در طرح استانی شدن انتخابات به هیچ عنوان نقش و ضرورت حضور احزاب را در نظر نگرفته اند. محمدجواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی و بازرس خانه احزاب کشور در […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: انتخابات بخشی از کارکرد احزاب است در حالی که نمایندگان مجلس در طرح استانی شدن انتخابات به هیچ عنوان نقش و ضرورت حضور احزاب را در نظر نگرفته اند.

محمدجواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی و بازرس خانه احزاب کشور در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره به نامه وزارت کشور مبنی بر درخواست تعویق زمان جلسه مجمع عمومی خانه احزاب، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز کار بررسی پرونده احزابی که کنگره برگزار کرده اند به دلیل عدم تعیین معاون سیاسی وزارت کشور ادامه دارد، طبعا امکان برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب نیست و باید منتظر باشیم لیست نهایی تشکلهای مورد تائید به خانه احزاب ارسال شود.

وی با اشاره به وجود اشکالات فراوان در بحث طرح استانی شدن انتخابات و رفتار عجولانه مجلس در این زمینه، گفت: انتخابات بخشی از کارکرد احزاب است در حالی که در  طرح استانی شدن انتخابات به هیچ عنوان نقش و ضرورت حضور احزاب را ندیدند.

نوری تاکید کرد: انتخابات بدون احزاب، فرمایشی خواهد بود پس باید به سمتی رویم که سهم جدی برای فعالیت احزاب در انتخابات قائل شویم تا مردم هم به سمت تحزب گرایی هدایت شوند.

وی در پایان گفت: بسیاری از احزاب با اصلاح طرح استانی شدن انتخابات و ضرورت حضور و نقش آفرینی احزاب موافقند و انتظار می رود مجلس نظرات خانه احزاب را بشنود و به آن عمل کند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید