امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 293280 |
تاریخ انتشار : 20 تیر 1398 - 10:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر یک مدرس حوزه علمیه گفت: در زمانی که هجمه های سنگین فرهنگی جامعه را نشانه گرفته حفظ حجاب و عفاف تکلیف همگانی است. به گزارش صلح خبر، حجت‌الاسلام حسین بنایی، شامگاه چهارشنبه در مصلای نمازجمعه آران و بیدگل ودر همایش عفاف و حجاب، اظهار کرد: در مسئله حجاب و […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

یک مدرس حوزه علمیه گفت: در زمانی که هجمه های سنگین فرهنگی جامعه را نشانه گرفته حفظ حجاب و عفاف تکلیف همگانی است.

به گزارش صلح خبر، حجت‌الاسلام حسین بنایی، شامگاه چهارشنبه در مصلای نمازجمعه آران و بیدگل ودر همایش عفاف و حجاب، اظهار کرد: در مسئله حجاب و عفاف باید سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد، سلامت فرهنگی و اجتماعی مردم در بسیاری از زمینه‌ها در گرو حجاب و عفاف است.

وی افزود: اسلام در حال حاضر از چند ناحیه تحت فشار سنگین و هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی است، یکی از جانب دشمنان قسم خورده خارجی و غرب و دیگری کشورهای اسلامی که نماد و پرچم اسلام را با تحریف دچار مشکلات زیادی کرده‌اند.

وی گفت: در این زمینه از آل سعود بیش از دیگر گروه‌ها ضربه می‌خوریم، حمایت گروه‌های ضد دینی، داعش، تکفیری‌ها و وهابیت مورد حمایت آنها بیشترین ضربه را به اسلام واقعی و محمدی وارد کرده و از مسلمان، یک چهره خشن، بی فرهنگ، قاتل و ضد حقوق بشر در دنیا به نمایش گذاشته است.

بنایی به ویژگی اسلام واقعی اشاره کرد و گفت: اسلام دین کرامت و ارزش‌هاست، بیشترین و بهترین جایگاه در جامعه برای زن در دین اسلام آمده، زن به عنوان مکمل مرد و زیر بنای جامعه اسلامی معرفی شده در حالی که در بهترین حالت غربی‌ها با نگاه کالا و غریزه جنسی به زن نگاه می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمن برای این زیربنای خانواده نقشه کشید، وقتی نتوانست در جبهه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی ما را تسلیم کند حوزه فرهنگی را که بهترین و کم هزینه‌ترین حوزه هست نشانه گرفت و با امکانات مختلف از جمله ایجاد بیش از ۲۷۰ شبکه فارسی زبان برای القای فرهنگ مورد نظر خود و ایجاد شبکه‌ها و کانال‌های اینترنتی سعی در تغییر و تخریب ارزش‌های فرهنگی از جمله حجاب و عفاف می‌کند.

وی ادامه داد: کار فرهنگی یک وظیفه همگانی است، کار یک نفر و یک دستگاه نیست، این باید دغدغه همگانی باشد، من از جایگاه طلبگی، وزارت صنعت و معدن با رونق تولید چادر ملی، افراد عادی جامعه به عنوان یک حق شهروندی و خواص و نخبگان از جایگاه خط دهی انجام وظیفه کنند و با کم کاری هر کدام جامعه ضربه خواهد خورد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید