امروز: چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 8 ذو القعدة 1445 | 2024-05-15
کد خبر: 298270 |
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1398 - 12:23 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سعی می‌کنیم اسلام ناب محمدی را همراه با اندیشه، سخن نو و جذاب و عمیق ارائه کنیم. به گزارش صلح خبر، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در نشست هم‌اندیشی با مدیران کل استانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مشهد […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سعی می‌کنیم اسلام ناب محمدی را همراه با اندیشه، سخن نو و جذاب و عمیق ارائه کنیم.

به گزارش صلح خبر، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در نشست هم‌اندیشی با مدیران کل استانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مشهد با بیان اینکه ما در سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه‌مان تبلیغ اسلام ناب محمدی است اظهار کرد: سعی می‌کنیم این تبلیغ همراه با اندیشه، سخن نو و جذاب و عمیق، توسط روحانیان و همه مردم عرضه شود تا به جان و دل جوانان بنشیند.

وی افزود: رسالت دیگری نیز بر عهده ما است که از جنس رصد هوشمندانه تهاجمات فکری، فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان است که فرهنگ، هویت و سبک زندگی جوانان جامعه را مورد هجوم قرار داده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ما دریافتمان این است که سازمان تبلیغات باید یک حلقه واسط باشد برای همه‌کسانی که دلشان برای حق و حقیقت و اسلام ناب می‌تپد. گفت: نه‌تنها روحانیان، اهالی فرهنگ و اندیشه بلکه بنا به فرمایش امام (ره) و رهبر معظم انقلاب عموم مردم باید در تبلیغ اسلام کوشا باشند.

وی اظهار کرد: یکی از شعارهای خوبی که باید به سمتش حرکت کنیم، «همه با هم برای نشر خوبی‌ها» است و لذا تبیین خوبی و از دیگر سو بیان زشتی‌ها وظیفه همه ما است و روحانیت و مساجد باید به‌طریق‌اولی وظیفه ترویج و ترسیم این مباحث را انجام دهند.

قمی تأکید کرد: نهضت ادامه دارد چراکه اسلام ادامه دارد و ما خادم خادمان معرفت اسلامی و تلاش می‌کنیم با دقیق کردن برنامه‌هایمان موانعی که در این مسیر وجود دارد را کنار بزنیم تا بتوانیم حلقه واسط خوبی باشیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید