امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 111948 |
تاریخ انتشار : 30 شهریور 1395 - 21:59 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:دیدار تیم های استقلال و ذوب‌آهن با برتری استقلال به پایان رسید. به گزارش مهر، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال تهران از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که این  دیدار که این دیدار با برتری ۲ بر یک […]

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:
دیدار تیم های استقلال و ذوب‌آهن با برتری استقلال به پایان رسید.

به گزارش مهر، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال تهران از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که این  دیدار که این دیدار با برتری ۲ بر یک آبی پوشان به پایان رسید. امید ابراهیمی(۴۳ – پنالتی) و علی قربانی(۵۰) برای استقلال و مرتضی تبریزی(۶۶) برای ذوب آهن گل زدند. 

شاگردان علیرضا منصوریان که پس از تساوی در دربی با روحیه بهتری گام در این دیدار گذاشته بودند تلاش زیادی کردند تا به گل برسند و در مقابل ذوبی ها موقعیت های خطرناک تری را روی دروازه میزبان خود پی ریزی کردند.

در دقیقه ۴۱ این دیدار داور به خاطر خطا روی بختیار رحمانی برای استقلال اعلام یک ضربه پنالتی کرد که بازیکنان ذوب آهن به این تصمیم اعتراض داشتند اما در نهایت امید ابراهیمی پشت ضربه ایستاد و در دقیقه ۴۳ این توپ را به گل تبدیل کرد.

در شروع نیمه دوم استقلال خیلی زود به گل دوم رسید تا خیال علیرضا منصوریان کمی راحت شود اما این پایان کار نبود. در این دقیقه علی قربانی سانتر ارسالی حیدری در جناح راست را با ضربه سر و در دقیقه ۵۰ به گل دوم آبی پوشان تبدیل کرد.

ذوبی ها که هنوز به تیم هماهنگ گذشته تبدیل نشده اند و رشید مظاهری دروازه بان اصلی خود را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتند بعد از این دو گل حملاتشان را روی دروازه استقلال بیشتر کردند و در دقیقه ۶۶ توسط تبریز به گل اول رسیدند.

پس از این گل ذوبی ها تلاش زیادی کردند به گل تساوی دست پیدا کنند اما این استقلال بود که در ضد حملات خطرناک تر کار کرد و اگر کاوه رضایی با دقت بیشتری عمل می‌کرد قطعا استقلال گل های بیشتری را هم به ثمر می رساند.

استقلال با این پیروزی ۷ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول رده بندی صعود کرد. ذوب آهن هم با ۶ امتیاز در رده دهم ماند.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید