امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 238102 |
تاریخ انتشار : 23 مرداد 1397 - 0:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر به گزارش خبرنگار صلح خبر، سید مجید حسینی، امید نورافکن، مامه تیام، سرور جباروف و امید ابراهیمی ۵ بازیکن تیم استقلال بودند که در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا شده و به تیمهای غیر ایرانی پیوستند. به جز جباروف که قبل از بر تن کردن پیراهن […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

به گزارش خبرنگار صلح خبر، سید مجید حسینی، امید نورافکن، مامه تیام، سرور جباروف و امید ابراهیمی ۵ بازیکن تیم استقلال بودند که در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا شده و به تیمهای غیر ایرانی پیوستند. به جز جباروف که قبل از بر تن کردن پیراهن استقلال هم بازیکن شناخته شده‌ای در منطه و حتی قاره کهن بود، دیگر بازیکنانی که از استقلال ترانسفر شدند تا قبل از حضور در استقلال شانس زیادی برای ترانسفر نداشتند. 

فصل گذشته هم مثل همین اتفاق برای کاوه رضایی و رابسون جانواریو افتاد. کاوه رضایی هم قبل از بر تن کردن پیراهن استقلال باوجود مطرح بودن در سطح اول فوتبال ایران شانسی برای ترانسفر شدن پیدا نکرد اما فقط با یک فصل بازی کردن برای استقلال به اروپا ترانسفر شد و عملکرد خوبی در لیگ بلژیک به نمایش گذاشت. 

این اتفاق درست برای رابسون جانواریو هم افتاد. این مدافع جوان و برزیلی به هیچ وجه فوتبالیست شناخته شده ای نبود اما به لطف تنها یک فصل حضور در استقلال و درخشیدن با پیراهن این تیم راهی لیگ عالی کشور پرتغال شد.

در فصل جدید هم سید مجید حسینی و امید نورافکن که از محصولات آکادمی استقلال هستند و مفتخر به بر تن کردن پیراهن تیم ملی شدند شانس حضور در لیگ‌های حرفه‌ای دو کشور بلژیک و ترکیه را پیدا کردند. 

در خصوص مامه تیام هم باید گفت واقعیت این بود که تیام هم قبل از پیوستن به استقلال از شانس زیادی برای حضور در تیمهای متمول برخوردار نبود اما کمتر از نیم فصل حضور در استقلال و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن این تیم باعث شد قیمت این بازیکن با رشد چشمگیری مواجه شده و مشتریان زیادی از بین تیمهای عربی پیدا کند.

به این آمار می توان نفراتی مثل فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی را هم اضافه کرد که با پیشنهادات خوبی خارج از ایران مواجه بودند اما به دلیل داشتن قرارداد با این تیم قادر به ترک باشگاه و پیوستن به تیمهای خارجی نشدند.

باشگاه استقلال در دو فصل گذشته تبدیل به سکوی پرتابی برای بازیکنان مستعد بوده و آمار نشان می دهد حضور در تیم استقلال برای بازیکنان جوان و مستعد این فرصت را ایجاد می کند که مورد توجه تیم های خارجی قرار گرفته و شانس ترانسفر برای آنها افزایش پیدا می کند.

کد خبر 4373303
علی خلف

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید