امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 251516 |
تاریخ انتشار : 03 بهمن 1397 - 13:13 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از حضور حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان از ابتدای سال راهیان نور تاکنون خبر داد. یونس عزیزی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود آمار بازدید از مناطق عملیاتی دفاع […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از حضور حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان از ابتدای سال راهیان نور تاکنون خبر داد.

یونس عزیزی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود آمار بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه تا پایان سال راهیان نور( اردیبهشت ۹۸) از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر عبور کند  برای صلح خبر توضیح داد: سال راهیان نور از اردیبهشت ماه هر سال آغاز و تا اردیبهشت ماه سال بعد ادامه دارد. از اردیبهشت ماه امسال تاکنون  شاهد حضور حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان  بوده‌ایم.

وی با اشاره به رشد حدود ۲۰۰ هزار نفری بازدید کنندگان از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه در مقایسه با سال گذشته، ادامه داد: سال گذشته در مجموع حدود ۹۰۰ هزار نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید کردند. در این بین یادمان مرصاد پربازدید کننده‌ترین یادمان دفاع مقدس در استان کرمانشاه بوده است.

عزیز در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای کیفیت بخشی به اردوهای راهیان نور در استان کرمانشاه، افزود: اقدامات خوبی جهت ارتقای سطح کیفی اردوهای راهیان‌نور از جمله استفاده از راویان و روحانیان با تجربه، توزیع بسته های فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی در استان انجام شده است.

وی از برگزاری رزم نمایش«با افلاکیان» به عنوان یکی از برنامه‌های خوب برای کیفیت بخشی به اردوهای راهیان نور یاد کرد وگفت: امسال تاکنون ویژه برنامه فرهنگی رزم نمایش «باافلاکیان» به مدت ۸۰ شب برای کاروان‌های راهیان اجرا شده که برگزاری این ویژه برنامه با هدف معرفی عملیات‌های مهم دوران جنگ تحمیلی به نسل جوان در برنامه قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید